Gå till innehåll

OS - Vaka!


Mats H

Recommended Posts

Tycker att invignigarna är lite tråkiga nuförtiden. Kommer ihåg 80 i Moskva och 84 i Los Angeles. De var spektakulära invigningar. Tyvärr verkar det som det idag är för folk som inte kommer att titta på OS en enda sekund mer... eller sen bara se avslutningen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Inte viste jag att alltomxp hade medlemmar som vunnit guld, men det är bara att gratulera kuddens insatser som tydligen inte bara en utan vunnit två OS-guld :D

Deltagarna i OS är ju ditsända som representanter för sitt land. Så visst är man som medborgare med och vinner guld. :)

Edit: Dessutom hade de ju inte haft en chans att vinna några medaljer alls utan alla tummar som hålls hemma i TV-sofforna. :P

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte viste jag att alltomxp hade medlemmar som vunnit guld, men det är bara att gratulera kuddens insatser som tydligen inte bara en utan vunnit två OS-guld :D

Mår du bra?

Om inte så finns psykiatriker :P

Dessutom håller jag med Nicklas.

Har du ingen känsla alls för OS??

Så klart man vill att ens eget lands deltagare skall göra bra ifrån sig.

Dessutom tittar jag på tjeckien -estland på TV nu.

Får man vara intresserad av sport??

Förstör inte för andra som är intresserade.

Jag är en sportnörd och det står jag för...

Min flicka spelade handboll och fotboll.

Min äldsta son hockey i tio år i partille och frölunda och min yngste spelade fotboll och innebandy i björkekärr och lindås.Lika länge.

Det har gjort dom gott både när det gäller kondition,samarbeta med andra, och att lärt känna många kompisar.Vad är fel???

Redigerad av kudden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med dig i ALLT kudden..!! men... Tjeckien möter inte Estland,, de möter Lettland å lär nog...dÄÄr satte de 4an.. .... 4-0

Jag skrev fel :huh:

Men 4-2 nu.Jag gillar Tjeckien.

Jag var för upprörd :)

Tack för din sympati.

Redigerad av kudden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mår du bra?

Om inte så finns psykiatriker :P

Slappna av, fattar väl även du att det mest bara var skoj. Brukar kommentera liknande med även vänner som tycker sig ha vunnit något OS-guld. Jaha, få se guldet då brukar jag säga :D

Men men, som sagt, jag fattade vad du menade med VÅR andra guld, men skulle bara göra mig lite lustig :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flera hjältemodiga fall i störtloppsbacken, nu Patrik Järbyn!!

Hjärnskak, stackare!

Anna Haag, bra jobbat! vi fick ju Silver! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var damcurlingfinalen spännande eller? :D

För att inte tala om CAN-SLO !! Sååå nära att de lyckades vända!

Dam curlingen var super! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med dig kudden det är riktigt trevligt men ändå tittar jag bara på det på OS och möjligen VM. Kanske för att det inte sänds så mycket annars iofs, men tror inte jag skulle kolla mer ändå för att det är lite för långsamt för att man ska ha tid/ro. Själv hoppas jag att bowling också ska få bli en OS-gren snart men även den sporten lider lite av samma problem som curlingen. Men där är ju många andra skumma OS-grenar som både är extremt nischade och/eller inte så roliga att titta på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Då var det daxs för avslutningen, Niel Young väntas uppträda! Måste ses och höras!

Sen stänger vi denna tråd för detta vinter - OS, vilket jag tycker har varit lyckat, bra svenska framgångar, Dam laget i Curling o mycket mer!

Den enda stora besvikelsen var ju Tre Kronors tafatta insats ihop med en glåmig stel Bengt Åke Gustafsson, hade förväntat mer av honom.

Game Over!

Redigerad av Mats H
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det daxs för avslutningen, Niel Young väntas uppträda! Måste ses och höras!

Sen stänger vi denna tråd för detta vinter - OS, vilket jag tycker har varit lyckat, bra svenska framgångar, Dam laget i Curling o mycket mer!

Den enda stora besvikelsen var ju Tre Kronors tafatta insats ihop med en glåmig stel Bengt Åke Gustafsson, hade förväntat mer av honom.

Game Over!

Uppträde han så missade jag en av mina stora idoler.

Tittade inte på avslutningen :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen!!! :D

Nej skriv inte så.OS är väl nåt speciellt.

Dessutom är det så sällan det är ;)

Du som är en av dom mest kunniga favoriterna i forumet.

Enligt mig i alla fall :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Håller med dig kudden det är riktigt trevligt men ändå tittar jag bara på det på OS och möjligen VM. Kanske för att det inte sänds så mycket annars iofs, men tror inte jag skulle kolla mer ändå för att det är lite för långsamt för att man ska ha tid/ro. Själv hoppas jag att bowling också ska få bli en OS-gren snart men även den sporten lider lite av samma problem som curlingen. Men där är ju många andra skumma OS-grenar som både är extremt nischade och/eller inte så roliga att titta på.

Ja och varför inte innebandy :)

Då får vi ett guld till.Och vanlig bandy!!

Då får vi två :)

Redigerad av kudden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...