kudden Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Hej. Har tagit ett taxikörkort. Inte lätt men det gick vägen. tio körlektioner och fyra prov.(fast jag körde bäst i världen innan ) Har pluggat som sjutton. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 (edited) Verkligen en kväll med många att gratulera! Vet att du kämpat hårt! Verkligen värd ett stort GRATTIS! Mvh Mats H Edited August 7, 2010 by Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted August 7, 2010 Author Share Posted August 7, 2010 Tack Känner mig helt slutkörd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Grattis kudden! Då PM'ar jag dig om jag behöver skjuts i GBG-trakten då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted August 7, 2010 Author Share Posted August 7, 2010 (edited) Grattis kudden! Då PM'ar jag dig om jag behöver skjuts i GBG-trakten då. Självklart. Men det tar en månad innan jag har det i handen byråkratins kvarnar skall mala också Men det kan jag göra ändå såklart med min egen bil Edited August 8, 2010 by kudden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 Grattis! Hoppas du slipper sådana här kunder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 Grattis Kudden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 Grattis! Hoppas du slipper sådana här kunder. Ja du Kudden, var yrkesvalet riktigt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted August 8, 2010 Author Share Posted August 8, 2010 ja absolut. Har redan skickat videon till flera som höll på att läsa samtidigt. Den var riktigt riktigt bra. Man vet aldrig vad man släpper in i bilen. Det kan vara riktiga knäppgökar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts