Nilsson Posted January 25, 2011 Posted January 25, 2011 hej, jag märkte något konstigt idag när jag gick in på kontrollpanelen och sedan Användarkonton ochHantera dina autentiseringsuppgifter så såg jag ett användarnamn och lösenord som jag vet att jag inte skapat för jag brukar inte använda sådana namn, så jag undrar vad det är? om någon vet ? vad försigår här ? ' Quote
Nilsson Posted January 26, 2011 Author Posted January 26, 2011 Vad är det för användarnamn du ser? Bortredigerat av Manneman... God ton i forumet, tack! Speciellt från frågeställaren! Medlemmarna försöker hjälpa dig! Någon annan som VET vad det är ? Quote
Cecilia Posted January 26, 2011 Posted January 26, 2011 Förlåt, jag ska inte svara dig något mer. Quote
fredde Posted January 26, 2011 Posted January 26, 2011 Hur ska vi kunna ha en aning om vad der är när du inte skriver vad det är för användarnamn? Quote
OlleBull Posted January 26, 2011 Posted January 26, 2011 Du har troligtvis fått virus, kör igenom datorn med ditt Antivirusprogram och vidta de åtgärder programmet föreslår. Hittar inte Antivirusprogrammet något, kan du säkert radera det du ser, som du inte själv har skapat. Quote
Manneman Posted January 27, 2011 Posted January 27, 2011 Har redigerat direkt i ett inlägg här ovan med tillhörande kommentar! // Manneman Quote
si3rra Posted January 28, 2011 Posted January 28, 2011 Som sagt hade underlättat om man visste vilken typ at uppgift det var, men iaf där lagaras inloggningar till webbsidor, inloggningar till Windows Live messenger och andra tjänster du kan ansluta till. Quote
Recommended Posts