e-son Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 askvg avslöjar en inbyggd uppgraderingsfunktion i IE9... Skärmklippet är från min egen svenska IE9... trots det, är dialogboxen på engelska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Vad mer än kan man säga! Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaiTuM Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 19, 2011 Author Share Posted March 19, 2011 En förklaring hade varit på sin plats! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaiTuM Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 (edited) %windir%\System32\en-US\ieframe.dll.mui ändrade en-US till sv-SE istället Edited March 19, 2011 by PaiTuM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 19, 2011 Author Share Posted March 19, 2011 ändrade en-US till se-SV istället Thanks... så långt tänkte jag inte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Tänk om IE 10 stöder en enkel <audio>tagg, och de kodekar övriga webbläsare (Safari undantagen, förstås) stöder, då den lanseras, om några år. Bäst att inte göra sig några orimliga förhoppningar, dock. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Tänk om IE 10 stöder en enkel <audio>tagg, och de kodekar övriga webbläsare (Safari undantagen, förstås) stöder, då den lanseras, om några år. Bäst att inte göra sig några orimliga förhoppningar, dock. Jag hittade ytterligare en dialogruta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Jag hittade ytterligare en dialogruta. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Ja, tänk om det blir så Då kommer kanske IE 16 delvis ikapp Firefox 3.6 (Håller ej andan.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Ursäkta, menade Firefox 3.5 (lanserad i juni 2009) Support for the <video> and <audio> elements defined in the HTML 5 draft specification, including native support for Ogg Theora encoded video and Vorbis encoded audio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Men det är dumt att jäkta... Lägg föresten märke till hur Microsoft har utelämnat kortkommando för att kryssa i rutan i min screenshot. Detta för att de värnar om sina användare och inte vill att de ska ta livet av sig av misstag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts