Gå till innehåll

Explorer 9 hänger sig ofta.........


perk

Recommended Posts

Har problem med att ”I Explorer 9” i Win 7 hänger sig dagligen, vet inte vad jag ska göra.

Det enda som hjälper för mig är att starta om IE9, ganska irriterande speciellt då min fru betalar räkningar eller liknande :wacko: .

Tacksam för hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan prova också om det hjälper att installera Internet Explorer på nytt igen.

http://windows.micro...dwide-languages

Om det nu inte är speciellt länge sen dom första symptomen började märkas så varför inte testa med göra en system återställning. Skulle de inte hjälpa från normalt inloggat läge så pröva genom felsäkert.

I startmenyn - rstrui

Hittas även via Kontrollpanelen

Redigerad av Opptokoppter
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för tipsen, men tyvärr så är problemen de samma.

Då jag gör systemåterställning så kommer följande meddelande.

post-528-0-94346600-1347008179_thumb.pngpost-528-0-24003800-1347008181_thumb.jpg

Det ena från felsäkertläge, de ”okända felen” inom parentes är ju olika men det kanske samma ändå. Fattar inget av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 månader senare...

Jag har också samma problem: IE9 i en burk med Windows7 64bit ultimate nyss omformaterad och installerad hänger sig. I aktivitetshanteraren ser man två iexplore.exe med CPU-användning lika med 0%. Hjulet bara snurrar. Återställning ger inget. Vad tusan ska man göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...