Korpen Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Installerade glatt IE11..men så kom det några räkningar så jag skulle logga in på internetbanken..fick först ett meddelande att Bank-ID inte var installerat..men det var det..jag gick in och hämtade en ny version men fick samma felmeddelande..så IE11 avinstallerade jag och körde in IE10 och då fungerade det klockrent igen..min bank är SEB..Jo på andra sidor där jag använde mitt Bank-ID så fungerade det..min gissning är att banken inte hunnit med riktigt..iofs har dom gjort om hela webbsidan för 1-2 månader sedan.Jag väntar ett par månader då borde alla parter som bank och MS åtgärdat detta.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Klicka i kompatibiltetsläge i IE11 så borde det fungera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Med Handelsbanken fungerade det från dag 1. Behövde ej välja kompatibilitetsläge. IE11 i utökat kernelläge=64-bitars IE11. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Passar igen på att göra reklam för Bank-ID på mobilen, väldigt smidigt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hiller Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Datorn updaterade till IE11 26/11 den 27/11 började problem med inloggning. Frågan är , hur nollställer man anv-namn/lösord för en specifik inloggsida ( biblan netloan). Är det riskfritt avinstallera IE11 i update-historiken (räcker det med enbart markera IE 11). Wind 7 - IE 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 Kom en uppdatering ver 5.0.2 och nu fungerar SEB utan att behöva använda kompabilitetsläge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
göte Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 På Swedbank funkar det fortfarande inta så det är tur man har Handelsbanken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts