_.M Posted March 7 Posted March 7 Det här är säkert lite niche behov. Men Windows 11 har en volymfunktion som gör att man kan ändra volym per app. Förträffligt, men kan jag göra det med tangentbordsgenväg? Jag vet att jag kan i Youtubefönstret sänka volym för Youtubespelaren, men om jag vill sänka all volym för Edge via tangentbordskommando, kan jag göra det? Eller måste jag klicka på volymikonen i aktivitetsfältet, klicka på den där symbolen jag inte förstår vad det är, scrolla ned till listan över appar och dra med musen på det reglage som motsvarar Edge? Quote
Cecilia Posted March 7 Posted March 7 På sidan https://www.makeuseof.com/windows-11-custom-volume-control-hotkeys/ under rubriken How to Set Up Custom Volume Control Hotkeys for a Specific App finns en beskrivning av hur man skapar genvägar till olika volymer och appar med hjälp av programmet Volume Control från Softpedia. 1 Quote
Recommended Posts