Jump to content

Är FF3 buggit eller är bara hos mig som det är problem?

Recommended Posts

Guest Naturguiden
Posted

Jag har under 1 veckas tid fått opp en ruta att FF3 skall stänga av sig pga fel och jag gör ingenting för att få upp den utan det bara kommer idag har jag fått den 3 gånger redan...

Funderar starkt på att gå över till IE 7

Eller kanske Opera funkar bättre så man slipper detta...

Posted
Jag har under 1 veckas tid fått opp en ruta att FF3 skall stänga av sig pga fel och jag gör ingenting för att få upp den utan det bara kommer idag har jag fått den 3 gånger redan...

Mitt problem är tvärtom. Mitt IE7 hänger sig i tid och otid.

FF3 har jag kört med sedan det kom ut. Och inga problem alls med det.

Problemen med IE7 började efter SP1 updateringen.

/Anderzzon

Guest DimensionX
Posted

Det är därför som jag kör tvåan ett tag till. :D

Rock solid, krånglar ingenting faktiskt. När en del buggar är borta skall jag dock byta till FF3. :)

Posted

Kör också tvåan (2.0.0.15) ett tag till pga tillägg/teman som funkar inte med trean än.

Har testat opera och det känns som att opera är snabbare än FF3 men på någotvis så vill jag ha kvar FireFox ;)

Guest DimensionX
Posted
Kör också tvåan (2.0.0.15) ett tag till pga tillägg/teman som funkar inte med trean än.

Har testat opera och det känns som att opera är snabbare än FF3 men på någotvis så vill jag ha kvar FireFox ;)

Håller med, Opera är verkligen blixtsnabb. Å andra sidan har Firefox alla sina tillägg. Jag använde mig flitigt av "linky" idag, ett suveränt tillägg för att hantera många länkar samtidigt.

Posted

Innan du förutsätter att det är FF3 som krånglar så bör du inaktivera de Tillägg som du lagt in.

När du har ett rent FF3 så kan du avgöra var felet ligger.

Guest Naturguiden
Posted

OK ... Någon som har erfarenhet av Piclens

Om jag måste ta bort det också

Posted

Har kört FF3 sedan í BETA. och No Problemo :) :)

Fick om update och körde det och funkar 100% :)