Gå till innehåll

Ubisoft spöar fildelare


Gäst al6

Recommended Posts

Far Cry 2 som läcktes den 19 oktober, 2 dagar innan det riktiga släppet har varit höjdpunkten på många torrentsidor nu. Faktiskt så mycket så att thepiratebay fick stänga ner sina servrar ett tag.

Men trots detta har skyddet i spelet inte knäckts ännu. Detta gör att väldigt många spelare som annars skulle ha laddat ner spelet, faktiskt går och köper det, speciellt nu när det har varit släppt en dag redan, men fortfarande inte blivit knäckt.

Jag tycker detta bör nämnas för jag har verkligen sett hur frenetiskt man jobbar för att komma fram till en lösning för skyddet, men ännu inte lyckats.

Tummarna upp för Ubisoft, för att de faktiskt lyckas få många fildelare att köpa spelet.

Kan ju disskuteras lite tycker jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cracken till spelet kom visst idag, så många filderlare bet i det sura äpplet för att inte vänta några dagar... till förtjusning för Ubisoft...

Nu kan det nog diskuteras huruvida alla releaser har samma effekt som ett efterlängtat spel. Men visst finns det en grogrund för en debatt...

Själv har jag bokat ett på nätet... ska bli ögongodis när det kommer i lådan

M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kört spelet typ 17 timmar nu och är på Act 2. Det händer inte så mycket i början men innan och under Act 2 förändras allt och man får större vapenarsenal att leka med. Blir betydliget svårare och roligare under Act 2 - så ni som tröttat på spelet bör tänka positivt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nåja, när ja ändå snackar här så kan ja säga att jag klarat spelet nu och det var.. annorlunda.

Värt att spela iaf, uppdraget går inte precis som väntat kan man säga.

8/10 av mig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...