Gå till innehåll

Windows 7 Beta 1 ?


Bowmore

Recommended Posts

http://www.mydigitallife.info

Torrenten rullar på med 800 kB/s

Windows 7 Beta 1 Build 7000 DVD ISO Image Torrent and NamiPan Download

December 27th, 2008

If indeed the Windows 7 initial first beta release will have the build version number of 7000, the DVD ISO image of the 32-bit (x86) Windows 7 6.1.7000.0, 7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULFRE_EN_DVD.iso, has been leaked to Internet (MDL forumers have started downloading since hours ago). The downloaded ISO image will have the MD5 hash value and size that match the previously reports Windows 7 Beta1 ISO details and screenshots.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The downloaded ISO image will have the MD5 hash value and size that match the previously reports Windows 7 Beta1 ISO details and screenshots.

Om detta stämmer så är det ju Beta 1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har den på skiva nu... tänkte vänta tills jag läst några omdömmen innan jag blåser min maskin och installerar. IE8... funkar det stabilare?

Några screens hade varit trevligt... Är inloggningsskärmen ändrad? (läste någonstans att den fått annan bakgrund)

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inloggningen annorlunda? Kan man lägga genvägar på startmenyn än?

Ursäkta mina frågor... vill göra en ren installation av Win 7 Beta 1 och har precis fått min Build 6956 precis som jag vill ha det och vill inte göra om något helt i onödan.

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan fortfarande inte lägga till genvägar i taskbaren..det funkar bara i 6801 på mina datorer...

Är det t.om. fler datorer som detta inte funkar på alltså. fattar inte vad det kan vara då finns alternativet "pin to taskbar" om du högerklickar på en genväg? Det ska ju bara vara att dra in eller högerklicka på ett program som körs och sedan välja "pin..."

Har kört beta 1 i ett dygn nu och än så länge har jag inte stött på några problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick för mig att köra W7beta1 som HTPC.... Windows Media Center verkar buggigt som f*n!    :(    Jag är inte så hemma på detta med mediacenter... finns det överhuvudtaget något som är stabilt och bra?? Jag har även tittat lite på  XBMC Media Center... verkar också buggigt, det jag såg!   :(

Har en ny 40" LCD och ny 5:1/7:1 ljudanläggning! skulle vilja ha ett bra mediacenter för att slippa "skruva" flera olika program, och för att få ett snyggt interface på stora skärmen! Musik och Film i form av Mp3 och VTS-arkiv är vad som gäller!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

e-son, vad var det som buggade sig i Media Center?

Ett exempel... "Online Windows Media Center Privacy Statement"... Media Center låste sig och gick inte att komma ur. Fick ta till [Ctrl+Alt+Del].

Tycker överhuvudtaget at det verkar något instabilt! Får dock vara ärlig och säga att det tycks ha blivit lite bättre nu, efter att jag har trimmat systemet (läs stängt av en massa onödigt tjaffs) rent allmänt och kanske "power settings" i synnerhet.

Edit:

Vad gäller "Online Windows Media Center Privacy Statement" kan det ju hända att någon webplats eller liknande inte är klar att användas ännu... så att "hänget" beror på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden

Undrar en annan sak hur får man till detta I mediacenter

Jag har på min hårddisk en musik mapp som heter Peters mapp och i den mappen 3 andra mappar som heter cd1 osv

när jag fått in mappen med musik så ser jag peters mapp samt cd 1 osv

Jag vill bara få in peters mapp och slippa alla cd 1 cd 2 osv  Går detta att ordna ... Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...