QtWeb

e-son

Recommended Posts

QrWeb 3.3 (bygge 031)

What's new in version 3.3 (released Feb 09, 2010)

- Qt Framework is upgraded to the latest v. 4.6.1

- WebKit is upgraded to the latest public build AppleWebKit/532.4

- Significantly increased webpage loading speed

- Optimized JavaScript performance (gained up to 25%)

- Expedited webpage scrolling

- Minor changes and fixes, see here

http://www.qtweb.net/qtweb.php

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • Svar 84
  • Created
  • Senaste svar

Ja, om alla resultat i bilden avser samma system, verkar den överraskande snabb. Dock inte svårt för andra att få fatt i det hemliga receptet, då Iron-koden är öppen I alla fall klar Chromium-dominans i toppen. ;) Chrome 5 ser dock svag ut. :unsure:

Länk till inlägg

Ja, om alla resultat i bilden avser samma system, verkar den överraskande snabb. Dock inte svårt för andra att få fatt i det hemliga receptet, då Iron-koden är öppen I alla fall klar Chromium-dominans i toppen. ;) Chrome 5 ser dock svag ut. :unsure:

Det är samma burk hela tiden... sparar url:en just därför. Kan fylla på efterhand som det kommer nya versioner. :P

Länk till inlägg

e-son, är Safari unknown Dragon?

Överraskande dåligt resultat (2358) i så fall. Mitt senaste resultat för Dragon 1.0.0.5 är 2049. Du borde få minst 4000. :blink:

Tillägg: Mitt Iron-resultat: 2568

Det var en tidig Dragon... den senaste portable kommer jag inte åt! Restriktioner på den där satans skitsidan... vägrar gå in där någon mer gång. :angry: Förstår inte att folk använder skräpet. :angry::angry:

Länk till inlägg

Ok... jag har inga siffror eller något, men jag får högre poäng med min core2-burk än med den gamla p4:an så...

Vill här också poängtera att min bärbara som kör "Ubuntu" får lite bättre resultat med Comodo Dragon.

Och den är en gammal Intel Pentium II. Dock inte 2000+ i resultat...

Länk till inlägg

Jag vill öppna flikar men vara kvar i ett befintligt fönster.

Hur/Var ställer jag in detta om det går?

Om jag t.ex är på Aftonbladets hemsida(flik nr.1) så vill jag öppna en artikel i en ny flik(flik nr2), men vill vara kvar på(flik nr.1).

Jag gör som med Chrome, klickar på länken med Ctrl nedtryckt

Länk till inlägg

Arkiverat

Detta ämne är nu arkiverat och det går inte längre svara i det.