munketh Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Window 7 RC ute. http://windows7center.com/news/windows-7-r...and-x64-leaked/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Window 7 RC ute.http://windows7center.com/news/windows-7-r...and-x64-leaked/ ...och så var det då återigen det där med att länka till piratgodset, här på forumet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Whatever - bra att man fick reda på detta, tackar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Hrrrm en snabb fråga! Efter att ha sett skärmdumpar på detta bygge så står det "Evaluation copy Build 7100" som vattenstämpel. Har inte tidigare RC:er märkts som "Release Candidate" eller liknande? Om fallet är så, så är detta inte en korrekt RC, eller? Personligen är jag extremt petig med såna där smådetaljer, ska det vara rätt så ska det vara rätt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Hrrrm en snabb fråga!Efter att ha sett skärmdumpar på detta bygge så står det "Evaluation copy Build 7100" som vattenstämpel. Har inte tidigare RC:er märkts som "Release Candidate" eller liknande? Om fallet är så, så är detta inte en korrekt RC, eller? Personligen är jag extremt petig med såna där smådetaljer, ska det vara rätt så ska det vara rätt! Nej vad jag kommer ihåg stod det likadant på Vistas RC, dessutom är denna konfirmerad av tillförlitliga källor. Jag laddar hem nu. Det är bra att vara petig, jag nöjer mig inte heller med "nästan bra". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasNilemo Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Nej vad jag kommer ihåg stod det likadant på Vistas RC, dessutom är denna konfirmerad av tillförlitliga källor. Jag laddar hem nu. Det är bra att vara petig, jag nöjer mig inte heller med "nästan bra". I rc 1 av Vista stod det Eva copy men i 2an stod det RC2.. har till och med kvar dom någonstans men jag e 99% säker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Jag kollade google och det stod Windows Vista RCx Evaluation copy. Build xxxx På både RC 1 och RC 2. Men spelar det någon roll egentligen? 7100 är den konfirmerade RC1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Whatever - bra att man fick reda på detta, tackar Det går utmärkt att upplysa utan att länka! Forumreglerna tillåter inte länkar av det här slaget... försök för fasen att fatta det! Copyrightskyddat materialAtt länka till piratkopiering eller piratkopierat material såsom upphovsrättskyddat material i form av musik, filmer, program, spel etc. tolereras inte. Diskussion av läckta programvaror får ske så länge dessa inte innefattar piratnycklar eller program som tar bort aktiverings- eller valideringsfunktioner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasarf Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Det går utmärkt att upplysa utan att länka! Forumreglerna tillåter inte länkar av det här slaget... försök för fasen att fatta det! Nu ska vi inte bråka om sådana enkla saker. Bara att följa reglerna för forumet så vi håller det trevligt och lättsamt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasNilemo Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Jag kollade google och det stodWindows Vista RCx Evaluation copy. Build xxxx På både RC 1 och RC 2. Men spelar det någon roll egentligen? 7100 är den konfirmerade RC1. Ja detta e skitviktig och e-son får ju ta å lugna ner sig ett par hekto nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Ja detta e skitviktig och e-son får ju ta å lugna ner sig ett par hekto nu. ja det är klart vill inte ha nån snik-version Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Alright! Tydligen så går det inte att uppgradera från vista enterprise? Får upp fint meddelande som lyder att det inte går, men att jag ska ta en clean install. Skitsamma, jag kör en clean install Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Alright!Tydligen så går det inte att uppgradera från vista enterprise? Får upp fint meddelande som lyder att det inte går, men att jag ska ta en clean install. Skitsamma, jag kör en clean install Redan tankat? Jag är bara på 20% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Jajjemen Nu har jag dock hittat bugg eller liknande... Vaaaaaarför visas inte mitt internminne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hampe Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Synd att man inte såg det här tidigare så man kunde starta nedladdningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Kan nån testa om spotify funkar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Kan nån testa om spotify funkar? Funkar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Funkar! Jo fast nu har du ju enligt bilden 64-bitarsversionen och det är endast i bygge 7077 x86 som spotify inte fungerar, vi kan alltså inte vara säkra på att spotify kommer fungera i 7100 x86. Jag tankar 7100 x86 nu så jag kan agera isbrytare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Jo fast nu har du ju enligt bilden 64-bitarsversionen och det är endast i bygge 7077 x86 som spotify inte fungerar, vi kan alltså inte vara säkra på att spotify kommer fungera i 7100 x86. Jag tankar 7100 x86 nu så jag kan agera isbrytare yes! do it! hoppas du ser din mängd ram... jag blir irriterad av det här, även om det egentligen inte spelar nån roll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 jag ska vänta tills 5 Maj så jag får den av MS.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 En annan sak: dom har ju sagt att Windows 7 ska kunna spela mov-filer asså quicktimefilmer, utan att behöva installera quicktime, men det har jag inte alls sett i något bygge. Dom sa uttryckligen att detta skulle finnas i RCn, så kan någon testa gå in på typ www.apple.com och testspela lite filmer och se om det går eller om man måste installera quicktime? Ren bullshit dom har sagt annars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasNilemo Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 jag ska vänta tills 5 Maj så jag får den av MS.. Varför då?!?! då e ju RC redan gammal skåpmat och ingen bryr sig längre.. du måste ha den nu helst innan de flesta andra, common sense! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 En annan sak: dom har ju sagt att Windows 7 ska kunna spela mov-filer asså quicktimefilmer, utan att behöva installera quicktime, men det har jag inte alls sett i något bygge. Dom sa uttryckligen att detta skulle finnas i RCn, så kan någon testa gå in på typ www.apple.com och testspela lite filmer och se om det går eller om man måste installera quicktime?Ren bullshit dom har sagt annars Alla format (kodare) som ingår i QuickTime, eller endast standardformaten som ingår i mpeg-4? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Varför då?!?! då e ju RC redan gammal skåpmat och ingen bryr sig längre.. du måste ha den nu helst innan de flesta andra, common sense! Vem vet om personerna har Editat nåt i ISOn till och med en som inte har nån erfarenhet kan plantera ett virus/spyware/maleware.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 En annan sak: dom har ju sagt att Windows 7 ska kunna spela mov-filer asså quicktimefilmer, utan att behöva installera quicktime, men det har jag inte alls sett i något bygge. Dom sa uttryckligen att detta skulle finnas i RCn, så kan någon testa gå in på typ www.apple.com och testspela lite filmer och se om det går eller om man måste installera quicktime?Ren bullshit dom har sagt annars Nixpix, jag möts av en härlig "Get the latest Quicktime" ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts