Gå till innehåll

Ny streaming-tjänst, film och TV


e-son

Recommended Posts

Vaaaaa? Grymt fin sida. Hehe, aningen småbrottsligt antar jag. Sitter och kollar på 2012. Undrar om det är filemn eller en TV-version.

Tack för länken!

Mange

Sajten bloggas friskt just nu... men ingen verkar ha någon som helst koll på vad detta egentligen är. B) Ny tjänst som testas, eller olaglig sajt... framtiden får utvisa! ;)

Filmen du kollar är INTE bio-rullen... det är en okänd B-film. Började också titta på den, men den slutade tvärt efter 32 minuter... trots att hela filmen var buffrad...! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant. Testar kolla på G-Force nu, stannade och buffrade efter 5%. Intrycket hittills är att HD i namnet är väldigt missvisande, kvaliten går absolut att se på i brist på annat men det är inte vad jag förknippar med HD, snarare en medioker divx dvdrip.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Notice: Due to too many visitors, streaming may be unavailable or choppy frequently. We are trying to improve streaming capacity and strongly suggest you to visit our site after 24hrs. We are sorry for any inconvenience.

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att bekräfta Nicklas intryck: Videor i 4:3-format har upplösningen 640×480, i 16:9-format 640×360 och i 2,35:1-format 640×272. Långt ifrån HD. Det är t.o.m. lägre än SD (Standard Definition), som är 720×576 (PAL) eller 720×480 (NTSC). Och ljudet… Nåja, det står ju beta…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Det börjar klarna något om vart den här tjänsten strävar... jag fick nyligen följande mail...!

Hello,

We are glad to inform you that HDMT.NET is reopened now. We reconfigured HDMT.NET according members suggestions to achieve better streaming service. In order to appreciate your support, your account on HDMT.NET has been charged with 100pts. Now you can log on to HDMT.NET to start amazing watching tour.

In case that you forgot the password for your account eson, please visit the following page to reset the password: http://www.hdmt.net/index.php?mod=forgot

And a password retrievation message will be sent to your email address shortly.

All the best,

HDMT.NET

Det kommer alltså fortsättningsvis inte att vara helt gratis, utan man debiteras poäng enligt nedanstående taxa. Ett visst gratisutbud finns dock.

About Pts:

HDMT.NET uses Pts as treasure for watching TV shows and movies.

Videos in Free Videos section and Trailer section are free to watch.

For TV shows section: each episode costs 3 Pts.

For Movies section: Depended on which year the movie are released, each movie costs 1-9Pts(please refer to the following chart for details).

Release Year Pts Cost

2009 - 9

2008 - 8

2007 - 7

2006 - 6

2005 - 5

2004 - 4

2003 - 3

2002 - 2

2001 and earlier 1

Note: If you encountered slow loading or other connection problems to make streaming unavailable, you can replay the video for 10 times in 24hrs period with no additional cost. And we strongly recommend you to pause to buffer for minutes if streaming is choppy.

Poäng som man alltså betalar för enligt följande prislista...!

Pay 16.95 US dollars to get 150 Pts

Pay 19.95 US dollars to get 200 Pts

Pay 26.95 US dollars to get 300 Pts

Pay 35.95 US dollars to get 450 Pts

Pay 46.95 US dollars to get 650 Pts

Pay 59.95 US dollars to get 900 Pts

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp... har fått samma mail. Åkte i papperskorgen tillsammans med allt intresset för sajten. Håller mig till de som redan finns där ute. SÅÅÅ förtvivlat mycket gav det inte ändå. Hursomhelst... det var ett bra fynd från början, e-son!

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Gillar ni den inte??

Jag tycker att den är bättre än Voddler iaf, även om det kan verka lite skumt med film från "russian underground" t.ex.

Men jämförelsevis med voddler så är utbudet bättre, och jag behöver inte längre missa några gamla favoritserier etc, filmerna är inte mycket att ha.

Hittils har jag inte betalat en krona, men de första 100p börjar rinna ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...