Gå till innehåll

Reklamfri gratis hemsida


Adnerzzon

Recommended Posts

Hade du frågat igår hade jag kunnat tipsa om att Lopia hade ett endagserbjudande om 1 års webbhotell för 1kr. :(

Har inget förslag på gratis men det finns ju en del som inte kostar så mycket. Jag kanske är fördomsfull men jag tror man får lite vad man betalar för plus att om man faktiskt betalar så har man rätt att ställa lite krav.

box.se , cliche.se , surftown.se , one.com är några som inte är allt för dyra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade du frågat igår hade jag kunnat tipsa om att Lopia hade ett endagserbjudande om 1 års webbhotell för 1kr. :(

Har inget förslag på gratis men det finns ju en del som inte kostar så mycket. Jag kanske är fördomsfull men jag tror man får lite vad man betalar för plus att om man faktiskt betalar så har man rätt att ställa lite krav.

box.se , cliche.se , surftown.se , one.com är några som inte är allt för dyra.

Vill ha ett där man slipper skaffa en domän oxå, hur funkar dessa ovan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill ha ett där man slipper skaffa en domän oxå, hur funkar dessa ovan?

Kan inte svara för just exemplena tidigare det får du kolla upp själv så jag inte lurar dig. Men jag vet att en del webbhotell har "tillfälliga" adresser som är tänkta att användas tills man kopplat en riktigt domän till kontot, dessa brukar dock vara ganska kryptiska och inte så snygga att dela med sig av. Men en .com adress kostar ju bara ca 59kr om året, det kan det väl vara värt att ha ett snyggare/proffsigare/personligare domännamn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill ha ett där man slipper skaffa en domän oxå, hur funkar dessa ovan?

När du skaffar ett konto hos one.com registrerar du ett domännamn samtidigt och det kopplas automatiskt till det webbutrymme du får.

Med .com-adress och 3GB utrymme kostar första året 467,50kr och nästkommande år 323,75kr. Jag har två hemsidor hos One och det har hittills funkat väldigt bra.

Det går att hitta bra gratisalternativ men jag upplever att det kan vara vettigt att betala för sig. Du får ett riktigt domännamn, support, stöd för de flesta tänkbara funktioner ifall du vill göra sidan mer avancerad...

Redigerad av RyuuShujin
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...