Sunshine Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 (edited) Idag har det varit en fin dag. Gårdagens dimma/fuktiga luft, gjorde så att träden blev granna! Ny bild! Idag 16/1.......... Edited February 20, 2010 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Idag har det varit en fin dag. Gårdagens dimma/fuktiga luft, gjorde så att träden blev granna! Så där såg min BIL ut i morse...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Idag har det varit en fin dag. Gårdagens dimma/fuktiga luft, gjorde så att träden blev granna! Oj! Vad vackert!!!!!!! Har Ni så fint i södra lappland? essin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Kompletterar med "Nattens Bild"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 (edited) Superläckra bilder Mats! Skulle man kunna få 2'an o 3'an högupplösta? Edit: Sunshine dina bilder lite längre upp var oxo riktigt fina! Edited January 15, 2010 by Nicklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Riktigt trevliga bilder.... // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Vissa sover aldrig tydligen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 15, 2010 Author Share Posted January 15, 2010 Vissa sover aldrig tydligen Bra bilder får man om, man inte sover, har en bra kamera och stadig på handen om nätterna. Nattbilder är oftas svåra att få bra. Men Mats lyckades få till det i.a.f.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 (edited) Moonshine till Sunshine!! Mvh Mats H Edited January 23, 2010 by Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 23, 2010 Author Share Posted January 23, 2010 (edited) S N Y G G T ! Edited January 23, 2010 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Bra bilder får man om, man inte sover, har en bra kamera och stadig på handen om nätterna. Attans att jag saknades en kamera annars hade jag nyss kunnat få en kul bild. Hörde något som rasslade till utanför fönstret och tänkte först att det var snö som rasade men så tänkte jag att det kan väl ändå inte vara plusgrader ute kl 5 på morgonen. Så jag gick och drog upp persiennen för o kika och där på fönsterblecket satt en ytterst morgonpigg och ogenerad koltrast och kikade på mig i en dryg minut innan den for vidare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted February 16, 2010 Author Share Posted February 16, 2010 (edited) Här är dagens bild, 16 februari vid 11.30 tiden. Gömde solen bakom trädstammen. Samtidigt passade jag på att ta en snabb bild till Nicklas, som kanske känner igen huset i Bellvik! Edited February 16, 2010 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Verkligen idylliska och bra bilder! Känner mig som hemma! Fota på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Det är ju inte klokt var vissa bor fint. Kanske man skulle lämna stan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Samtidigt passade jag på att ta en snabb bild till Nicklas, som kanske känner igen huset i Bellvik! Mycket fina bilder! Nej tyvärr var det så länge sedan att jag inte minns det, men jag känner absolut igen den härliga norrländska vintern! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted February 20, 2010 Author Share Posted February 20, 2010 Lördag morgon kl.08,01. Så ser det ut här nu. -20°C.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Lördag morgon kl.08,01. Så ser det ut här nu. -20°C.... Vackert, o man kan verkligen känna kylan i den bistra soluppgången! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Den 18:e, en vacker dag! Nu ut o skotta snö! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sepe2 Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 (edited) Något fel på en tidig promenad på Djurgården i Stockholm...? Edited February 20, 2010 by sepe2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted February 20, 2010 Author Share Posted February 20, 2010 Tog just denna bild. Klockan är 14.27.... Snart dags att starta och klippa gräset. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted February 20, 2010 Author Share Posted February 20, 2010 Nu klockan 16.42........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Dagens hund! Ha en bra dag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted March 4, 2010 Author Share Posted March 4, 2010 Var ute i morse kl.08.15 och tog denna bild i solen! Tyvärr inte så bra, men det får duga för tillfället! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted March 5, 2010 Author Share Posted March 5, 2010 (edited) Morgonbild, fredag 5/3. Edited March 5, 2010 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Morgonbild, fredag 5/3. Vad är det för fåglar i trädet? Ser ju nästan ut som fasaner...hehe. Tänk nu på att jag är skåning och är van med gråsparvar i träden. Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts