Gå till innehåll

Dagens bild!


Sunshine

Recommended Posts

Idag har det varit en fin dag. Gårdagens dimma/fuktiga luft, gjorde så att träden blev granna! Ny bild!

Idag 16/1..........

post-8087-1263539187,67_thumb.jpg

post-8087-1263650953,29_thumb.jpg

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vissa sover aldrig tydligen

Bra bilder får man om, man inte sover, har en bra kamera och stadig på handen om nätterna. Nattbilder är oftas svåra att få bra. Men Mats lyckades få till det i.a.f.... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Bra bilder får man om, man inte sover, har en bra kamera och stadig på handen om nätterna.

Attans att jag saknades en kamera annars hade jag nyss kunnat få en kul bild. Hörde något som rasslade till utanför fönstret och tänkte först att det var snö som rasade men så tänkte jag att det kan väl ändå inte vara plusgrader ute kl 5 på morgonen. Så jag gick och drog upp persiennen för o kika och där på fönsterblecket satt en ytterst morgonpigg och ogenerad koltrast och kikade på mig i en dryg minut innan den for vidare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Här är dagens bild, 16 februari vid 11.30 tiden. Gömde solen bakom trädstammen. Samtidigt passade jag på att ta en snabb bild till Nicklas, som kanske känner igen huset i Bellvik!

post-8087-1266329465,31_thumb.jpg

post-8087-1266329544,31_thumb.jpg

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samtidigt passade jag på att ta en snabb bild till Nicklas, som kanske känner igen huset i Bellvik!

Mycket fina bilder! Nej tyvärr var det så länge sedan att jag inte minns det, men jag känner absolut igen den härliga norrländska vintern! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...