Gå till innehåll

Internet Explorer 8


nasarf

Recommended Posts

Hej,

På exempelvis www.aftonbladet.se och www.expressen.se samt div andra sidor har jag problem med att se youtube klipp som ligger på sidan, det visas bara en tom ruta med en vit ram runt och ett slags märke i övra vänstra hörnet.

Har provat att återställa Internet Explorer, att installera om både Flash player från adobe och installerat om Java från deras hemsida. Vad kan det vara som spökar?

När jag laddade hem Mozilla Firefox, för att testa om det fungerade i den webläsaren så fungerade detta utan problem. Kan tänka mig att någon inte läses in i Internet Explorer men vad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Koll så att flashplayer inte är inaktiverat i "Verktyg/Hantera tillägg".

Det är inte inaktiverat, gjorde även en ominstallation och har sökt igenom datorn med Malwarebytes samt Microsoft Security Essentials efter otyg men den är sopren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använde du Adobes avinstallerare innan du installerade om? Prova det annars... starta om datorn efter avinstallation.

http://kb2.adobe.com...1/tn_14157.html

Har provat det där två gånger, ett i felsäkert läge och ett under administratörs kontot, blir inte bättre men jag ser ju loggan för flash-filmen iaf på adobe när installationen är klar samt på vissa andra sidor....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Shockwave är en anan typ bara... även från adobe.

Ska prova detta! Återkommer om det inte fungerar.

Fungerar alldeles utmärkt. Har aldrig använt, vad jag vet, shockwave flash förut, men ändå har det fungerar.

Tusen tack för all supp.

Redigerad av nasarf
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
Gäst Spencers

flash player , don't think i have the same problem :(

Redigerad av Manneman
Smygreklam... varning!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...