Gå till innehåll

Fotbolls-VM 2010


showerguy

Recommended Posts

Vad tycker ni om Fotbolls-VM? Vilka vinner och vilka floppar!? :)

Jag tror att Sydkorea kommer ta hem det. En säker och klar vinst mot Grekland idag med 2-0.

:rolleyes:

Såg matchen mellan England och USA.

Jag tyckte lite synd om den engelska målvakten.

Han fick ju ingen hjälp från backarna heller.Trodde dom skulle vinna med åtminstone två måls marginal.

Argentina vann ju också mot Nigeria.

Kanske dom är på hugget.

Men själv hoppas jag att ett europeiskt lag tar hem det.

Har alltid gillat Hollands spel och även Portugals.Det har alltid varit sköna lirare i dom lagen.

Men vi bor ju i norden så man får väl hoppas på Danmark.

Men dom är ju jämbördiga med Sverige så dom lär väl inte komma så långt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg matchen mellan England och USA.

Jag tyckte lite synd om den engelska målvakten.

Han fick ju ingen hjälp från backarna heller.Trodde dom skulle vinna med åtminstone två måls marginal.

Tycker det var 2 snygga vändningar som trollade bort en försvarare som halvsov. Men när nu skottet blev så löst som det blev och hamnade där det hamnade, så kan målvakten verkligen inte skylla på försvaret. Vilken tavla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fotbolls VM, representerat av Lagerbäck??

Som tur utanför planen, har han fått ett Nigeriabrev tro?

Undrar vem som lurat vem?

Att Maradona stjäl uppmärksamheten och kommer att få silver, det syntes på den flashiga slipsen!

Kaxiga Engelsmän, men de kommer att ryka i kvarten!

Väntar fortfarande på "det" laget som får en att höja på ögonbrynen!

Kanske Spanien kan få detta tama trumpetande att bli sevärt!

Tacka vet jag ishockey!

B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Fotbolls VM, representerat av Lagerbäck??

Som tur utanför planen, har han fått ett Nigeriabrev tro?

Undrar vem som lurat vem?

Att Maradona stjäl uppmärksamheten och kommer att få silver, det syntes på den flashiga slipsen!

Kaxiga Engelsmän, men de kommer att ryka i kvarten!

Väntar fortfarande på "det" laget som får en att höja på ögonbrynen!

Kanske Spanien kan få detta tama trumpetande att bli sevärt!

Tacka vet jag ishockey!

B)

Ja detta evinnerliga tutandet kan man ju bli galen av.

Har man väl börjat irritera sig på det kan man ju inte sluta med det. :lol:

Holland är nog det laget som får dig att höja ögonbrynen :)

Redigerad av kudden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är lite kul när underdogsen tar för sig! Har sett de flesta matcher och kan väl säga att de är ett ganska trevligt VM dock inte de bästa.. Kul att Italien inte vann igår iallafall ;) Håller lite på Spanien och Argentina!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja detta evinnerliga tutandet kan man ju bli galen av.

Har man väl börjat irritera sig på det kan man ju inte sluta med det. :lol:

Håller med fullständigt. Tänkte ha en match igång "i bakgrunden" igår då jag höll på med annat men efter några minuter retade jag mig på så detta eviga tutande så jag fick stänga av den. Jag tycker de skulle förbjuda de förbannade tutorna, de förstör verkligen hela mästerskapet. Visst ska det vara tryck i stadion och några tutor här och där då och då gör sitt men inte fan behöver varenda jävel ha en (eller 25) med sig! Fattar inte hur de som håller på med det står ut själva, kan det verkligen vara kul att stå där på läktaren o höra på det? Har de aldrig sett/hört en tuta förr eller?

Mvh

Uppriktigt upprörd tuthatare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Håller med fullständigt. Tänkte ha en match igång "i bakgrunden" igår då jag höll på med annat men efter några minuter retade jag mig på så detta eviga tutande så jag fick stänga av den. Jag tycker de skulle förbjuda de förbannade tutorna, de förstör verkligen hela mästerskapet. Visst ska det vara tryck i stadion och några tutor här och där då och då gör sitt men inte fan behöver varenda jävel ha en (eller 25) med sig! Fattar inte hur de som håller på med det står ut själva, kan det verkligen vara kul att stå där på läktaren o höra på det? Har de aldrig sett/hört en tuta förr eller?

Mvh

Uppriktigt upprörd tuthatare!

Dessa "tutor" har funnits sen 60-talet. Först gjordes dom av plåt. Gamla bilhorn som förlängdes :rolleyes: .Den enda nytta dom gör, är att "tutaren" blir döv."Tutaren"= en som blåser i "tutan". Inte en som "tutar" i flaskan. :P

essin

Redigerad av essin
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken utmärkt fotbollskamp!

Stackars Wayne Rooney och David Beckham!!

Engelsmännen borde nog börja konditionsträna, för att orka med 90 minuter +!

2-2 målet var ju snyggt, tänk om FIFA de hade sett hur man dömmer mål i Ishockey!

Löjligt rent ut sagt!

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2-2 målet var ju snyggt, tänk om FIFA de hade sett hur man dömmer mål i Ishockey!

Löjligt rent ut sagt!

Håller med. Att man inte utnyttjar alla rimliga medel för att få en rättvis bedömning är minst sagt löjligt. Hoppas någon välbetald pellejöns får sparken pga detta. Inte för att det kommer någon som helst skillnad antagligen men skadeglädjen skulle dämpa irritationen en stund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Håller med. Att man inte utnyttjar alla rimliga medel för att få en rättvis bedömning är minst sagt löjligt. Hoppas någon välbetald pellejöns får sparken pga detta. Inte för att det kommer någon som helst skillnad antagligen men skadeglädjen skulle dämpa irritationen en stund.

Nu skall ju äntligen fifa diskutera kameror.

Dom har ju fått enorm kritik nu.

Annars har jag blivit helt frälst av detta VM.

Tittar så mycket jag kan.

t.o.m när vi hade grillfest ute stod en TV ute under England-Tysklandsmatchen.

Argentina med pellejönsen Maradonna som tränare(som egentligen inte har nån talan)

är ju enormt bra.

Längtar faktiskt efter matchen Holland-Brasilien som jag verkligen hoppas Holland vinner.

Tutandet har väl blivit lite tystare tycker jag.Dom kanske har nåt filter som tar bort lite

eller har vanliga medborgare i sydafrika inte råd att gå på match längre.Det blir väl dyrare och dyrare

för varje match.

Guld till Nederlands.

Redigerad av kudden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...