Gå till innehåll

Visa ditt skrivbord


Recommended Posts

Visserligen är detta tema till Windows 7 men bakgrundsbilden som medföljer detta Windows 10 Insider Preview Build 10162 tema passade bra i Windows 8.1 fick med ljuden också från temat så vad tycker du LGJ.

 

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 418
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Windows 10 Build 10166, Bakgrunden körs i ett program som heter Deskscapes roterar sakta runt, Visas bättre i live än i bild. Ikoner i toppen har jag i ett program som heter objekt dock. Startmenyn är Start 10, Ikonerna på höger sida är ordnade i ett program som heter Fences. Med ett musklick på skrivbordet så försvinner allt. Alla dessa program finns att testa eller att köpa på ett företag som heter stardock.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tyvärr inte påstå jag är så förtjust i den heller.

 

Är Bacon killing Catfish ett hemligt arbetsnamn för Windows 10, annars förstår jag inte riktigt bilden. :) Och då är det ju egentligen inte ens en fisk på bilden så det är väldigt långsökt.

 

Valar äter plankton och man har ju nu fått fram plankton som smakar bacon har jag läst. Kanske har det något med det att göra.

 

Jag väntar med spänning på att någon förklarar detta... 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Har detta tema istället som kommer härifrån http://mare-m.deviantart.com/art/Windows-10-RTM-Theme-for-Windows-7-500491733 Start Orben är ändrat med Windows 7 Start Orb Changer. Och Logon Screen i Windows 7 är ändrat med Win7 Logon Background Changer. Så temat duger åt mig.

 

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...