Gå till innehåll

Visa ditt skrivbord


Recommended Posts

  • Svar 418
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Du LGJ kan du göra denna bild mindre så att den passar min bild i profilen då menar jag bilden till vänster. Och så närmar sig hösten sakterligen så detta wallpaper passar bra. Tog tillbaka W8.1 för musikens skull och för mina spel med.

 

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har installerat DisplayFusion som ger möjlighet att ha två olika wallpapers i Windows att välja olika bakgrunder i Windows går inte då du får två likadana bilder kan va trevligt ibland men då finns lösningen DisplayFusion som ger den möjligheten att få två olika bilder på vardera skärm. Så här ser det ut med två olika bakgrunder.

 

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan ju fortsätta med temat datorhörna. Så här ser det ut just nu:   Min telefon tar tyvärr inte några bättre bilder.  B)

En del tycker att jag är pedant och har kabel allergi, nja det kanske stämmer, jag är dessutom barnsligt förtjust i el lister.  :D

 

 

attachicon.gif1.jpg

 

 

attachicon.gif2.jpg

 

 

attachicon.gif3.jpg

 

Jo Lasse du är ett föredömme när det gäller att få till snygga arbetsytor, gömda kablar m.m

Du skulle få hjärtinfarkt om du fick se mina kabelhärvor, Har dock bättrat mig lite och märkt upp kablar m.m

Ska dra kabelskena nere i tv rummet har jag tänkt så jag får till det där med med min media pc 

Frugan är inte glad över all kabel. :D  :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta mig men jag tror att det hör hemma här http://www.alltomwindows.se/forum/topic/19527-hur-ser-det-ut-i-eran-datahoernarum/ hoppas du inte tar illa upp Beldia. Det finns en gammal bild på min förra speldator.

 

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 2 månader senare...
  • 1 månad senare...
  • 3 månader senare...

Är det någon som vet vart man kan få tag på fina wallpapers i hög upplösning alltså HD så att det täcker 2x22" skärmar så att det blir 3840x1080 om någon vet vad jag menar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Fann detta wallpaper som är mycket snyggare än den blåa varianten här finns dem färger som fanns i tidigare Windows versioner. Men alla kan inte gilla samma sak som jag var och en har sitt. Men jag tyckte att denna passade alldeles utmärkt

W10 Color.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...