Gå till innehåll

Samsung ATIV S med Windows Phone 8


JoWa

Recommended Posts

Den ser fin ut. Däremot gillar jag inte trenden med att alla Samsungs toppmodeller (även deras Android enheter) ska ha en så stor skärm som 4.8" tum.

För min del vill jag ha lite mindre.

Jag hoppas att Nokias nya Lumiamodeller med Windows Phone 8 kommer att hålla kvar sig vid 3.7" och 4.3" tum.

Vi får se den 5 september

Nya iPhone 5 kommer ligga inom den storleken också.

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet vi helt säkert att Samsung kommer att släppa sin mobil (och eventuellt också andra enheter) före konkurrenterna? Visst är både telefon och plattor jättesnygga men jag vill kunna jämföra de olika tillverkarna med priser och datum när de släpps och naturligtvis att de släpps i Sverige vid de datum som de anger som allmänt tillgängliga.

Så här sju veckor innan släppet av Windows 8 (och Windows Phone 8?) borde väl allt vara klart vad gäller uppstart av tillverkning, prisbilden och tillgängligheten för varje land för varje tillverkare. Varför inte vara rakryggade och meddela oss konsumenter det snarast möjligt? Och som allra senast runt Microsoft och Nokias event den 5 september.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...