JoWa Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 (edited) Den första telefonen med Windows Phone 8 kommer inte från Nokia, utan från Samsung. Den heter Samsung ATIV S. Läs mer om den här: http://www.mobil.se/...8-1.510771.html Edited September 2, 2012 by JoWa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnh3 Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Den ser fin ut. Däremot gillar jag inte trenden med att alla Samsungs toppmodeller (även deras Android enheter) ska ha en så stor skärm som 4.8" tum. För min del vill jag ha lite mindre. Jag hoppas att Nokias nya Lumiamodeller med Windows Phone 8 kommer att hålla kvar sig vid 3.7" och 4.3" tum. Vi får se den 5 september Nya iPhone 5 kommer ligga inom den storleken också. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Ja jag inväntar Nokias (och eventuellt andras) WP8 lurar med stor spänning. Hoppas de ändrat de få men idiotiska missar som fanns tidigare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Vet vi helt säkert att Samsung kommer att släppa sin mobil (och eventuellt också andra enheter) före konkurrenterna? Visst är både telefon och plattor jättesnygga men jag vill kunna jämföra de olika tillverkarna med priser och datum när de släpps och naturligtvis att de släpps i Sverige vid de datum som de anger som allmänt tillgängliga. Så här sju veckor innan släppet av Windows 8 (och Windows Phone 8?) borde väl allt vara klart vad gäller uppstart av tillverkning, prisbilden och tillgängligheten för varje land för varje tillverkare. Varför inte vara rakryggade och meddela oss konsumenter det snarast möjligt? Och som allra senast runt Microsoft och Nokias event den 5 september. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted September 2, 2012 Author Share Posted September 2, 2012 Priset skjuter därmed också i höjden och Ativ S kommer att kosta omkring 4 000 kronor plus moms när den kommer till Sverige i november. http://www.telekomidag.se/nyheter/artikel.php?id=38566 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted September 13, 2012 Author Share Posted September 13, 2012 Samsung ATIV S finns på Prisjakt, men ingen har den i lager, som väntat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts