si3rra Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Welcome to the Windows 7 Beta Customer Preview Program http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx Engelska, Tyska, Japanska, Arabiska x64 Engelska, Tyska, Japanska, Arabiska & Hindi x32 x64 - http://download.microsoft.com/download/6/3...XFRE_EN_DVD.ISO ((engelska)) x32 - http://download.microsoft.com/download/6/3...LFRE_EN_DVD.iso ((engelska)) Tack: RyuuShujin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielk Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Hammer time. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Server too busy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Hummm... jag kom fram men då krävdes kontonamn och lösen till Microsofts portal för att gå vidare... (MSN Live räckte inte) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Hummm... jag kom fram men då krävdes kontonamn och lösen till Microsofts portal för att gå vidare... (MSN Live räckte inte) samma här... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silenz Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 kom med fram men to busy när jag skrivit in msn inlogg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
starplus Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 kom med fram men to busy när jag skrivit in msn inlogg Jag kom fram till nedladdningen sen var det stopp,( blev serverfel) tror att man måste ha ett konto som man fått via MS-certifieringar för att kunna ta del av Win 7 vet inte om det kommer fler frågor än dom ni sagt tidigare /Starplus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielk Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 kom med fram men to busy när jag skrivit in msn inlogg Samma här. Använde msn-kontot och det verkade fungera, fast kanske beror det på att jag aktiverat fler saker på det kontot i samband med beta-testandet av Vista? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyuuShujin Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Hittade dessa direktlänkar på neowin.net X86 X64 Högerklicka på länken, kopiera länk adressen och klistra sedan in i adressfältet annars funkar det inte. Vet inte riktigt hu man får serienummer dock... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Hehe... vilket race detta kommer att bli. MS släpper 2 500 000 exemplar av Beta 1 publikt... jag som ville ha ett ex till farsan... Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyuuShujin Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Hittade precis dessa länkar, de kan man klicka på direkt och man slipper den konstiga nerladdningshanteraren... x64 x32 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Tankat o klart ... Det tog nog minst 5 min. o få ner den.... jäla slöa servrar dom har! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Tankningen är det minsta problemet... att regga för en produktnyckel är värre... M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grinders Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Det går fort att ladda ner men hur skall man kunna fixa produktnyckel? /grinders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jperss10 Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Hur får jag tag på serienyckel då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Tankningen är det minsta problemet... att regga för en produktnyckel är värre...M Det går fort att ladda ner men hur skall man kunna fixa produktnyckel? /grinders Hur får jag tag på serienyckel då? Installera utan nyckel.... ! Jag vet inte när den expanderar, men det ser man efter installation! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 När du har loggat in på windows live efter ha stått i kö... du får ett mail med en verifieringsadress. Den adressen ger dig länk till nerladdning SAMT nyckel. Även den servern ligger nere just nu Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silenz Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 puh undra om man kommer in före betan går guld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Installera utan nyckel.... ! Jag vet inte när den expanderar, men det ser man efter installation! Utan nyckel? Alltid 30 dagar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Tankningen är det minsta problemet... att regga för en produktnyckel är värre...M Strunta i produktnyckeln! Du kan installera och köra i 120 dagar utan produktnyckel och då har Release Canidate släppts får man hoppas 30 dagar som standard men sen kan man köra "slmgr.vbs -rearm" tre gånger för att nollställa dagarna vilket blir total 120 dagar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Hehe... du har rätt. Microsoft har nog att göra... kommer inte ens in på hotmailen... server busy. Och det stundar helg för amerikanarna... hehe Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
starplus Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Hmmm! Nu verkar dom stängt registreringen Kommer bara till en sida som det står (Windows® 7 Beta coming soon!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grinders Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 De har nog aldrig tänkt att intresset kommer vara så stor och att deras servrar till och med kommer att krascha! /grinders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Får ni inte hem den? Ehh.. dög inte länken till piratebay? kentan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silenz Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 mäh vill juh ha en nyckel!!! Nån med driektlänk till den sida där man kan hämta nyckel??? Eller var den stängd nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts