Gå till innehåll

Väldigt konstigt tycker jag!


Recommended Posts

det här händer ibland när jag försöker gå in på youtube:

dm8tqh.jpg

Märker ni något konstigt med detta mail eller websida lr vad man ska kalla det för ?

det där koden som är olika siffror och numer det kan vara skadlig kod eller vad säger ni ?

och en annan märklig grej är att det står "Apor" om ni läser nogga så står det: Vi har skickat ut ett team med välutbildade apor som kommer att lösa problemet.

och detta är youtube . com

snälla hjälp ? är min dator nu infekterad med något slags skadlig kod som ingen antivirus känner till, eller vad är detta för nåt?

tack.

post-10074-1236921527_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ser ju onekligen ut som om någon "skämtare" var i farten! Kan du spara exakt url (adress) nästa gång det händer? Blir lättare att undersöka då!

Det där är ju bara en hemsnickrad 500-sida med en massa bladderkod. Inget att vara orolig för. ^_^ Har du ett vettigt virusprogram så borde den plinga om du får in farlig kod. Vad folk ofta aldrig fattar är att man måste se till att hålla datorn i trim, uppdatera ett BRA viruspogram tillsammans med en bra brandvägg och ordentligt med sunt förnuft. Sluta porrsurfa och snoka på suspekta sovjetski-sajtski ....okej? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där är ju bara en hemsnickrad 500-sida med en massa bladderkod.

Visst är det så!

Inget att vara orolig för.

Hur kan du säga det? Tycker du det verkar seriöst och normalt att Youtube slänger upp en sådan sida? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik07!

Du menar väl att du fick fram det, när du klickade på en länk hos youtube, inte när du gick in på YouTubes hemsida.

Fick något liknade när jag klickade på en länk inne hos youtube, men säkert inget att oroa sig för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...