Gå till innehåll

Spotify


JoWa

Recommended Posts

Nu får jag inte Spotify att fungera i mitt nyinstallerade bygge 7077... Har testat kompatibilitetslägen och allt men inget funkar, står bara att det skett ett internt fel :(

Hej al6 1

När jag läste ditt inlägg var jag tvungen att prova jag också.

Får samma fel som du.

Det funkade på förra bygget av WIN7.

/tomorrow

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 235
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Nepp, Spotify funkar inte i 7077 helt enkelt. Det är Themida som förstör allt, jävla skitprogram.

Themida är tydligen någon form av anti-pirat-program som vi inte kommer klara få bort... Bara att vänta tills det blir kompatibelt med W7.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spotify fungerar inte med senaste Windows 7 builden, 7077. :(

Får hoppas att de löser det snart. Det är på gång:

We don't officially support Windows 7 but we are aware of this error and are working on a fix, there is no timeline at the moment when the fix will be released.

http://www.getsatisfaction.com/spotify/top...ws_7_build_7077

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem med Spotify. Har nu lyssnat i minst en vecka på diverse låtar (ca ett 30-tal), kanske 100 ggr. Kan inte minnas att jag har hört en enda sekund reklam! Och inte heller någon grafisk reklam i programmet...

Om teorin (som jag läste någonstans) att ljudreklam minskar när man har programmet maximerat stämmer, så har den ställts på sin spets i mitt fall. Jag har nämligen Spotify maximerat i princip konstant. Men detta förklarar ju inte vad som har hänt med alla banners.

Någon mer som upplever dessa "problem"? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem med Spotify. Har nu lyssnat i minst en vecka på diverse låtar (ca ett 30-tal), kanske 100 ggr. Kan inte minnas att jag har hört en enda sekund reklam! Och inte heller någon grafisk reklam i programmet...

Om teorin (som jag läste någonstans) att ljudreklam minskar när man har programmet maximerat stämmer, så har den ställts på sin spets i mitt fall. Jag har nämligen Spotify maximerat i princip konstant. Men detta förklarar ju inte vad som har hänt med alla banners.

Någon mer som upplever dessa "problem"? :rolleyes:

Snacka om lyxproblem! :lol:

Nä, inget sådant ”problem” här. :( En reklamruta brukar dyka upp då jag klickar på programfönstret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snacka om lyxproblem! :lol:

Nä, inget sådant ”problem” här. :( En reklamruta brukar dyka upp då jag klickar på programfönstret.

Ja, "lyxproblem", milt uttryckt! Det enda som tyder på att jag är gratisanvändare är den lilla länken "Buy Premium"... det kan jag leva med. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Postad (redigerade)

Senaste version 0.3.14.45614 (signerad den 21 april 2009 15:26:26) ;)

Spotify 0.3.14

April 24, 2009

We recently released Spotify 0.3.14. No additional features were added to this release, but a number of bug fixes, including one for the “Internal Corruption” errors, were included.

By Andreas Mattsson

Published 2009-04-24 09:05

http://www.spotify.com/blog/archives/2009/...4/spotify-0314/

Redigerad av JoWa
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar det på x64? Kan ju vara bra om någon som har 7077 x64 testar?

Jo, Spotify fungerar i Windows 7 beta 7077 X64.

Innan du klickar igång "Spotify Installer.exe" så högerklickar du den och väljer

Properties - Compatibility - Run this program in...- Windows Vista (Service pack 2).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
Gäst Malou

Hej JoWa!

Ingen automatisk uppdatering för mig.

Inte för mig heller.

Men däremot så fanns ett litet klickbart meddelande nere i Spotify då jag öppnade upp programmet där jag ombads att klicka för att logga in på sidan (hemsidan "kontot"). Och därifrån kunde jag då ladda ner/installera uppdateringen till Spotify ;)

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej JoWa!

Inte för mig heller.

Men däremot så fanns ett litet klickbart meddelande nere i Spotify då jag öppnade upp programmet där jag ombads att klicka för att logga in på sidan (hemsidan "kontot"). Och därifrån kunde jag då ladda ner/installera uppdateringen till Spotify ;)

MVH/Malou

Hej Malou,

Jag fick inget meddelande. :unsure:

Var av annan anledning inne på Spotify.com, och passade då på att ladda ned programmet, varvid jag såg att det var nyare än den version jag använde. Kanske är med denna version som med 0.3.12.44756 (se första inlägget), att den inte kommer som automatisk uppdatering, och att en ny version kommer (automatiskt) inom kort. Mer/bättre information på hemsidan tycker jag att de kunde bjuda på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min uppdaterade nyss automatiskt när jag startade Spotify. När jag testade strax efter att du (JoWa) postade infon så gjorde den inte det.

Håller med att infon är minst sagt bristfällig, som så mycket annat med Spotify.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...