Gå till innehåll

Spotify


JoWa

Recommended Posts

  • Svar 235
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

  • 5 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Vill bara tipsa om Grooveshark. Precis som Spotify fast i webbläsaren i istället.

http://listen.grooveshark.com/ Tycker att det är mycket bättre ljudkvalite där.

Länken i det inlägget, efter att spelaren laddats klart kommer först 1 & 2 [OK] [Avbryt] rutor om att datorn är utsatt för risk (fast på engelska) väjer man avbryt på båda så kommer sidan enligt bilden ovan upp.

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länken i det inlägget, efter att spelaren laddats klart kommer först 1 & 2 [OK] [Avbryt] rutor om att datorn är utsatt för risk (fast på engelska) väjer man avbryt på båda så kommer sidan enligt bilden ovan upp.

Åh 17 gubbar, hajar. Det jag vill dra mig till minnes när jag ser en bild som den som du skickade med här,, där det för ganska länge sen varnats för oseriösa (företag?!?) som vill påskina att de går in i systemet och scannar och därefter visar upp den egna utforskaren för att den presumtiva kunden ska bli skrajsen och beställa/köpa produkten. ~~ Själv har jag inte råkat ut för det där, ännu ska jag väl tillägga, då jag går in på "Grooweshark", 1a dagen idag för mig. ... inte utan att jag därmed känner mig lite tvehågsen att gå in där nå mer.. Spotify räcker ganska lång................. trots allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Starta gärna en tråd om erfarenheterna kring Grooveshark... vi håller oss till Spotify i denna tråden!

// Manneman

Okey.. låter sunt!

Såg det lite som att det blev en intressant jämförelse med Spotify, eftersom de båda tjänsterna erbjuder i stort sätt samma sak, mig veterligen finns det inte så många andra tjänster av den här sorten än just dessa två men det finns säkert en hel del som jag missat... last.fm kanske och i viss mån även youtube men jag vet inte om de hamnar i samma jokebox-kategori.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Ja det var väl tyvärr bara en tidsfråga. Är ju inte så väntat att halvdana satsningar som utvecklas i en takt som får koma-patienter att verka hyperaktiva ska hålla i längden.

Det var ju 'snällt' sagt LoL :lol:

Grattis till ditt tusende inlägg förresten :rolleyes:

Redigerad av swerogge
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...