Jump to content

Spotify

JoWa

Recommended Posts

• Replies 235
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 5 weeks later...
  • 1 month later...

Vill bara tipsa om Grooveshark. Precis som Spotify fast i webbläsaren i istället.

http://listen.grooveshark.com/ Tycker att det är mycket bättre ljudkvalite där.

Länken i det inlägget, efter att spelaren laddats klart kommer först 1 & 2 [OK] [Avbryt] rutor om att datorn är utsatt för risk (fast på engelska) väjer man avbryt på båda så kommer sidan enligt bilden ovan upp.

Edited by si3rra

Länken i det inlägget, efter att spelaren laddats klart kommer först 1 & 2 [OK] [Avbryt] rutor om att datorn är utsatt för risk (fast på engelska) väjer man avbryt på båda så kommer sidan enligt bilden ovan upp.

Åh 17 gubbar, hajar. Det jag vill dra mig till minnes när jag ser en bild som den som du skickade med här,, där det för ganska länge sen varnats för oseriösa (företag?!?) som vill påskina att de går in i systemet och scannar och därefter visar upp den egna utforskaren för att den presumtiva kunden ska bli skrajsen och beställa/köpa produkten. ~~ Själv har jag inte råkat ut för det där, ännu ska jag väl tillägga, då jag går in på "Grooweshark", 1a dagen idag för mig. ... inte utan att jag därmed känner mig lite tvehågsen att gå in där nå mer.. Spotify räcker ganska lång................. trots allt.

Starta gärna en tråd om erfarenheterna kring Grooveshark... vi håller oss till Spotify i denna tråden!

// Manneman

Okey.. låter sunt!

Såg det lite som att det blev en intressant jämförelse med Spotify, eftersom de båda tjänsterna erbjuder i stort sätt samma sak, mig veterligen finns det inte så många andra tjänster av den här sorten än just dessa två men det finns säkert en hel del som jag missat... last.fm kanske och i viss mån även youtube men jag vet inte om de hamnar i samma jokebox-kategori.. :)

• 2 weeks later...

Ja det var väl tyvärr bara en tidsfråga. Är ju inte så väntat att halvdana satsningar som utvecklas i en takt som får koma-patienter att verka hyperaktiva ska hålla i längden.

Det var ju 'snällt' sagt LoL :lol:

Grattis till ditt tusende inlägg förresten :rolleyes:

Edited by swerogge