Gå till innehåll

Windows 7 7106!


w4llen

Recommended Posts

Ännu ett nytt bygge av Windows 7 ska ha kommit ut. Bygget har namnet 6.1.7106.0.winmain.090408-1623 vilket menas att den sammanställdes den 8 April klockan 16.23. 7106 ska tillhöra RTM byggena och samma dag ska bygge 7080.0.winmain_win7rc.090408-1900 kommit ut. 7080 är alltså RC.

Vet någon om detta är ett äkta bygge? Dessa builds borde läcka ut på näten de kommande dygnen om det är äkta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

aha.. Det kanske är fixat i den nya då.

Fast efter att ha testat Spotify så avinstallerade jag den.

Däremot så tycker jag om Telias reklam.

Ladda hem hur mycket musik du vill för 99kr i månaden...

Dom säger inte vart man ska tanka eller något utan bara att man får tanka hur mycket man vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu ett nytt bygge av Windows 7 ska ha kommit ut. Bygget har namnet 6.1.7106.0.winmain.090408-1623 vilket menas att den sammanställdes den 8 April klockan 16.23. 7106 ska tillhöra RTM byggena och samma dag ska bygge 7080.0.winmain_win7rc.090408-1900 kommit ut. 7080 är alltså RC.

Vet någon om detta är ett äkta bygge? Dessa builds borde läcka ut på näten de kommande dygnen om det är äkta.

Nej 7080 är troligen inte RC utan troligen av escrow candidate, Vet inte vad du menar med att bygget är 'äkta' Men jag gissar på att du frågar om det existerar, svar: Ja. Långt i från alla byggen läcker ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om program som inte fungerar så finns det en ny version av daemon tools ute som fungerar till Windows 7 :rolleyes:

Tycker att Virtual CloneDrive fungerar hur bra som helst :http://www.slysoft.com/sv/virtual-clonedrive.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas spotify funkar ;)

Vad är det för problem du har med Spotify?

Om det är att det startar segt (2 min) och du kör AVG så måste du lägga till Spotify i "exceptions list".

Har inte testat 7077 bygget så du har säker något värre problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är detta för lustig version av Windows 7 Build 7106. Hur många olika versioner har det kommit egentligen? Vad hamnar den RC1 som kommer i slutet av maj då!

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...