Gå till innehåll

XP, Vista eller Win7 ?


3mpty

Recommended Posts

Har aldrig testa Windows 7 själv men av allt jag sett, läst och hört så är det helt klart Windows 7 som är bäst. Ska man uppgradera sitt operativsystem eller köper man en ny dator så är det helt klart Windows 7 man ska satsa på.

Finns många bra skäl till att välja Windows 7, största skälet är att det har ett snyggare och mer tilltalande utseende än föregående versioner av Windows. Windows 7 har även en ny taskbar/aktivitetsfält/superbar kalla den vad du vill men den är nästan det bästa med Windows 7.

Microsoft har verkligen lyckats när det gäller just detta OS och det kommer med stor sannolikhet att bli lika stort som XP eller till och med större. XP har ju trots allt 8 år på nacken och Vista ska vi inte tala om det är rena katastrofen, INSTALLERA ALDRIG VISTA!! ALDRIG OCH ÅTER ALDRIG!

Windows 7 är framtiden, så är det bara!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

W7 är det bästa operativsystemet jag någonsin har haft :D

Brukar vara ganska reserverad kring sånt här, men jag instämmer. Windows 7 är i särklass det bästa jag kört fram till idag. Har använt Vista sen det var RC och varit ganska nöjd. Det har dock aldrig varit i klass med XP men det har varit lite "påtvingat" då man gärna vill köra DirectX 10 osv...

Det har sagts tidigare men tål att sägas igen... Windows 7 blir vad Vista borde varit från början.

// Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan hålla med om att W7 är stabil: Snabb: Riktigt snabb, bara man tänker sig att vid 2 kärnig processor, använda denna.

Om man nu har det så att säga.

Har inget att klaga på ännu ia.f.

Stabiliteten är ju det viktiga! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det en fråga?

Finns det något alternativ om man vill ha det bästa?

3emty gjorde en fråga! Visst är det det!

Sedan är det upp till var och 1, vad är bäst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...