PCGuiden Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Jag vill att denna skall nålas fast för detta kan bli roligt Jag börjar men världens sämsta mobilbild, skall ta ett kort med morsans kamera nästa helg, kameran är i Spanien just nu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Hemma hos oss, när det är presentabelt!! Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Så här ser det ut för det mesta här, katterna tar över Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Här är min lilla hörna... Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Mobilkamera, och dåligt ljus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Datorhörna? Är inte det väldigt 90-tal? Jag sitter med min bärbara dator lite här och var, just nu vid köksbordet. Ibland ligger jag i sängen, ibland sitter jag vid matbordet och för det mesta har jag den i knät i soffan. Trådlöst, tack för det! /G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Usch va fint alla verkar ha de... Just nu liknar min hörna en soptipp. Blir städa imorgon och en bild ofc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Här är min lilla hörna... Mange Imponerande, snyggt & prydligt. Som det skall vara, tyvärr törs jag doch ej lägga ut bild! He,he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 My workshop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Imponerande, snyggt & prydligt. Som det skall vara, tyvärr törs jag doch ej lägga ut bild! He,he Man tackar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 (edited) Gjorde om idag och det blev lite bättre. Putsat och fejat av grejorna samtidigt, inte illa med inlägg som gör det positivt! Kablage som syns skall gömmas undan, detta var snabbgjort. Mvh// Sunshine Edited October 17, 2009 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Så här ser det ut för det mesta här, katterna tar över LOL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Några av mina burkar. ...ölburken.... är det usb eller?... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Syns ganska tydligt att det är USB 2.0 också Jag tror du är före din tid... ser mer ut som USB 3.5...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Ta bort lappen från ena ögat så ser du att det är USB 5,2 Hur visste du att jag behöver nya glasögon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Har slängt upp ett galleri, är det en bra idé? http://www.alltomxp.se/forum/index.php?app=gallery Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Har slängt upp ett galleri, är det en bra idé? http://www.alltomxp.se/forum/index.php?app=gallery Ja... om utrymme finnes! Annars inte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 Har slängt upp ett galleri, är det en bra idé? http://www.alltomxp.se/forum/index.php?app=gallery Stenis är ju strålande han Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 (edited) Jag vill gärna visa min datorhörna men ack bilden vart inte bra men jag visar gärna den ändå. Så här ser det ut hemma hos DAson! Bilden är tagen med en mobilkamera. //DAson Edited October 24, 2009 by DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyuuShujin Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Så här ser det ut där jag nördar mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 Använd galleriet uppe i menyn istället, Alla gallerier är samlade där Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biox2003 Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Jag vill att denna skall nålas fast för detta kan bli roligt Jag börjar men världens sämsta mobilbild, skall ta ett kort med morsans kamera nästa helg, kameran är i Spanien just nu... Ingen fungerande digitalkamera hemma så det är bara skönt att inte kunna visa HÖRNAN. Det är papper, papper, papper överallt. Och just nu skärm, tangentbord och datorkabinett framdraget för att undersöka och försöka rätta till hårdvaru- och mjukvarufel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bridge Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Så här ser mitt datorrum ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dp Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 (edited) Här sitter jag för tillfället. Edited July 15, 2010 by dp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts