Mats H Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Grattis på Födelsedagen! Snart uppe i aktningsvärd ålder kan jag tro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Grattis på Födelsedagen! Snart uppe i aktningsvärd ålder kan jag tro! Exakt VAD är "aktningsvärd ålder"? Grattis från mig med! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 GRATTIS här &! Hoppas inte golvläggningen tog knäcken på Dig idag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Grattis på dig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Alla åldrar är väl aktningsvärda? Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Blir nog mer aktningsvärd nästa år ... jo golvet tog knäcken men sovrummet är färdigt... bara hallen och köket kvar men det tar vi i morgon... måndag börjar vi flytta in lite saker på fredag den 13 augusti skall vi vara inne Är ju BARA 39 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Blir nog mer aktningsvärd nästa år ... jo golvet tog knäcken men sovrummet är färdigt... bara hallen och köket kvar men det tar vi i morgon... måndag börjar vi flytta in lite saker på fredag den 13 augusti skall vi vara inne Är ju BARA 39 Hmmmmmm! BARA? Länge s edan det! Ha det GOTT! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 GRATTIS, och ha en fantastisk dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 (edited) Blir nog mer aktningsvärd nästa år ... jo golvet tog knäcken men sovrummet är färdigt... bara hallen och köket kvar men det tar vi i morgon... måndag börjar vi flytta in lite saker på fredag den 13 augusti skall vi vara inne Nej inte fredag den 13:e Vänta tills lördagen Edited August 7, 2010 by kudden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Grattis!!! Själv drar jag över 40-års sträcket på tisdag... så njut av det sista året innan du nollar över "mogen man". // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Dags för den beryktade 40-årskrisen nu då... bara att bryta ihop och komma igen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted August 7, 2010 Author Share Posted August 7, 2010 Grattis!!! Själv drar jag över 40-års sträcket på tisdag... så njut av det sista året innan du nollar över "mogen man". // Mange Så ytterligare en med grått hår och skäggstubb snart då! Grattis i förskott! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts