Gå till innehåll

Hur hittar jag ett epostmeddelande i Outlook, som jag har hittat?


Recommended Posts

Hemliga Outlook ställer ständigt till problem. Ett superviktigt epostmeddelande är bara borta. Jag har letat i alla mappar i Outlook, men det finns bara inte där. När jag söker i hela datorn hittar jag det, men i meddelandet verkar inte finnas någon information om var på datorn det finns. Det är superviktigt att jag kan flytta det till den mapp där det hör hemma. Men hur skall jag kunna göra det när alla sökvägar verkar vara hemliga? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemliga Outlook ställer ständigt till problem. Ett superviktigt epostmeddelande är bara borta. Jag har letat i alla mappar i Outlook, men det finns bara inte där. När jag söker i hela datorn hittar jag det, men i meddelandet verkar inte finnas någon information om var på datorn det finns. Det är superviktigt att jag kan flytta det till den mapp där det hör hemma. Men hur skall jag kunna göra det när alla sökvägar verkar vara hemliga? 

 

Det är väl nån bugg?! (eftersom det bara handlar om ett mail..)..

Om du söker mailet via "kör", så kommer du se det, sedan öppnar du det, och skickar det till dig själv igen.

Sen skall det väl finnas i din inkorg..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...