Gå till innehåll

Microsoft: "Avinstallera senaste uppdateringen"


DAson

Recommended Posts

QuoteWindows 7 fått sina datorer låsta

Grattis indiska scammers nu fick ni något nytt :) jobbigt om den hela tiden är låst och man inte kan logga in.

Har du installerat uppdateringen, startat om datorn och lyckas läsa artikeln så är det nog lugnt :)

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte fått nåt problem med den uppdateringen, om jag ska vara ärlig. Det var bara Windows 7 det drabbades för och inte Windows 8/8.1 användare.

 

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även datorer med Windows 8 kan få problem:

 

Microsoft is investigating behavior in which systems may crash with a 0x50 Stop error message (bugcheck) after any of the following updates are installed:

2982791 MS14-045: Description of the security update for kernel-mode drivers: August 12, 2014
2970228 Update to support the new currency symbol for the Russian ruble in Windows
2975719 August 2014 update rollup for Windows RT 8.1, Windows 8.1, and Windows Server 2012 R2
2975331 August 2014 update rollup for Windows RT, Windows 8, and Windows Server 2012

http://support.microsoft.com/kb/2982791/en-us

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag blev drabbad av den men om jag blev så var det inget problem eftersom jag skulle ominstallerat hela systemet inom 5 min :)

Windows är lite som att spilla färg på golvet, man kan tvätta/torka upp det men man får aldrig riktigt bort det. Lite samma med fel i win

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...