Ängegärd Posted August 8, 2015 Share Posted August 8, 2015 (edited) HEjSann & hallå!!!Har fått problem med Tillägget "Thunderbird Conversations" till Thunderbird. Den gemensama inkorgen visar inte längre alla e-post konton som finns upplagda i Thunderbird. Har provat att avinstallera Thunderbird Conversations utan framgång. Har oxå provat att avinstallera Thunderbird och Thunderbird Conversations utan framgång. Installerade tillägg för utom Thunderbird Conversations Adblock Plus Contact Tabs Firesizer gContactSync ThunderCal Tacksam för hjälp/idéer på vad som kan vara tok! Edited August 8, 2015 by Ängegärd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution e-son Posted August 9, 2015 Solution Share Posted August 9, 2015 (edited) För att en ominstallation skall ha någon effekt måste du ta bort alla gamla konfigurationsfiler och gärna tilläggsfilerna, innan du installerar programmet på nytt. Avinstallera alltså på vanligt vis, ta bort hela mappen "C:\Users\DittAnvändarnamn\AppData\Roaming\Thunderbird" och starta om datorn. AppData är en dold mapp, så du måste "visa dolda filer" innan du kan hitta ovanstående sökväg. Edited August 9, 2015 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ängegärd Posted August 9, 2015 Author Share Posted August 9, 2015 Soppas är jag med så att jag hade koll på att "AppData" var dold mapp. Tackar "e-son" för detta!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.