Gå till innehåll

Önskemål gällande forumet


Cecilia

Recommended Posts

Eftersom @bengt 429 föreslog att det borde finnas ett forum för frågor om hemelektronik så tänkte jag att en ny tråd där vi kan samla förslag och andra önskemål kan vara bra att ha.

Det betyder ju inte att alla förslag och önskemål kommer att genomföras utan det är ju helt upp till @Andreas Stenhall att avgöra hur han vill ha det.

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemelektronik omfattar frågor om TV och TV-installation.
Frågor rödande ljudapparater samt eventuella reparationer av ljudapparater.
Frågor som berör hushållsapparater kanske också skall vara med.

Ämnen som ligger utanför Windows och sådant som berör Windows.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, X-Men sade:

Hemelektronik omfattar frågor om TV och TV-installation.
Frågor rödande ljudapparater samt eventuella reparationer av ljudapparater.
Frågor som berör hushållsapparater kanske också skall vara med.

Ämnen som ligger utanför Windows och sådant som berör Windows.

Ja, det får ju vara ett brett forum som täcker in det mesta som rör el i någon form förutom när det passar in i något av de befintliga forumen som datorer och mobiler.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker också, precis som bengt 429, att den som levererar en lösning på ett problem ska kunna premieras med ett lösningspoäng. Forumet Hemelektronik skulle kunna placeras i Avdelningen Hjälp och support: Allmänt för där har man rätt att markera lösning. I Eforum fanns det ett forum som hette Hemelektronik & elfrågor så det skulle det kanske kunna heta här också om det blev ett sådant.

 

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 månader senare...
On 2022-07-11 at 09:53, Mikael63 sade:

Några fler emoji. Tumme upp och Oops åtminstone.

Ibland blir jag förvirrad, kanske oftare än endast ibland. Men här i forumet är det emojin "Confused" jag avser, som förvirrar mig. Det är inte alltid lätt att förstå om det är det någon skrivit som anges vara förvirrande eller om det är det som någon skrivit om. Är det det som någon skrivit skulle det vara bra om det framgår så det går att förtydliga, om denne någon skulle vilja göra så - förtydliga.

Det är kanske inte realistiskt att kunna få till någon sådan distinktion, men kom att undra över några inlägg - vad som där avses med "Confused", så därav denna förvirrade kommentar.
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...