Sunshine Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Jag vill, jag kan, men törs inte! Jag tänker, alltså finns jag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malou Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Tala i silver tiga i guld. //Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Välkommen tillbaka Malou, faktiskt undrat vart du hade tagit vägen. Tala är gola, tiga är guld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malou Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Välkommen tillbaka Malou, faktiskt undrat vart du hade tagit vägen. Tack så mycket Tog mig ett litet braik härifrån (behövde det). Har dessutom hållt på med min hemsida samt mitt hemmaforum och gör så fortfarande samt lite annat smått och gott (intressanta uppdrag) ********************************************************************* Den som gräver en grop åt andra faller själv lätt däri //Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 (edited) Bättre fäkta än illa fly Edited January 15, 2010 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 (edited) Den som gapar efter mycket, mister ofta hela stycket. och denna kan jag ju inte låta bli att ta med: Högmod går före fall! Edited January 15, 2010 by Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crummond Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 (edited) Framtiden var bättre förr! och... Det vi inte gör idag slipper vi göra om i morgon. Edited January 15, 2010 by crummond Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Det var inte bättre förut... Det är bara sämre nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 15, 2010 Author Share Posted January 15, 2010 Måste bara infoga denna som jag kommit på. Matlagning är väl ingen konst, men att äta mat, det är en stor konst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Avrundar väl med denna klassiker! Liten tuva välter stort lass! God Natt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 En liten fräckis. Bättre ett nummer i sängen,än 42 i skorna. essin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Skjut inte upp till i morgon det du kan undvika redan i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Bättre en dunk på bordet än 10 i ryggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Den som väntar på något gott, har väntat länge nog..................... var det så ordspråket löd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Den som gapar efter galen fågel ser inte skogen för alla ben. Nöden har ingen djungel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 (edited) Bättre en tårta i vasken, än en vårta på t****n! Edited January 16, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 Bättre en tårta i vasken, än en vårta på t****n! Den är gammal, men bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 Hittade denna på sök! Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen. Källa: Robert Lembke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Här finns massor! http://www.livet.se/ord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jalec Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Man kan ha roligt utan sprit, men det är dumt att chansa. Skål Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gebe Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Bättre bortkommen och omkörd I trafiken än omkommen och bortkörd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Bättre med lite skit i hörnet än rent helvete Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts