essin Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Får önska Er alla på forumet en trevlig Midsommar essin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 (edited) Detsamma! Edit: Efter Malou's vackra bild kände jag att jag också ville pryda mitt inlägg och valde en typisk skånsk midsommarbild. Edited June 24, 2010 by Nicklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 GLAD MIDSOMMAR! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malou Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 (edited) Önskar er alla en Riktigt Trevlig Midsommar!! //Malou Edit: Rättade ett stavfel Edited June 24, 2010 by Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Då säger jag också Trevlig Midsommar! ...med en typisk västkustsk stämningsbild...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 (edited) Glad Midsommartill er alla! Edited June 24, 2010 by Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Ha en bra midsommar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 En trevlig midsommar till alla! // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Trevlig Midsommar alla. Hoppas alla får det varmt och skönt med en go Norrlands aqvavit med sill och jordgubbar till. Hemma har mitt bredband lagt av men kommer en minut i timman. En tekniker kommer från comhem den 28:e för att mäta. Dom har inte signal till mitt modem. Så en midsommar utan internet Kanske lika bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Trevlig Midsommar alla. Hoppas alla får det varmt och skönt med en go Norrlands aqvavit med sill och jordgubbar till. Hemma har mitt bredband lagt av men kommer en minut i timman. En tekniker kommer från comhem den 28:e för att mäta. Dom har inte signal till mitt modem. Så en midsommar utan internet Kanske lika bra Ha en trevlig midsommar helg! Typiskt med bredbandet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted June 24, 2010 Author Share Posted June 24, 2010 Trevlig Midsommar alla. Hoppas alla får det varmt och skönt med en go Norrlands aqvavit med sill och jordgubbar till. Hemma har mitt bredband lagt av men kommer en minut i timman. En tekniker kommer från comhem den 28:e för att mäta. Dom har inte signal till mitt modem. Så en midsommar utan internet Kanske lika bra Du får väl använda "Smilbandet" . Ha en trevlig midsommar. essin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Bättre sent än aldrig... Ha en trevlig midsommar alla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts