Gå till innehåll

Cd/dvd bränarprogram


rainerg

Recommended Posts

Jag håller fast vid Nero 7 Essential. Det enda vettiga brännarprogrammet som fungerar utan krågel. Har testat de senare versionerna men deras menyer är så förvirrande att t.o.m. en senildement ekorre blir förundrad. Nero 7 vill jag påstå har allt som krävs för alla behov, inkl tatuering av "smurfplattor" (blue-ray)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst opensource

Japp. Alla dagens OS har inbyggt brännarprogram. Alltså väldigt onödigt att betala för något man redan har eller kan ladda hem gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har slutat att använda Nero för längesen och tycker inte om det. W7´s inbyggda brännarprogram är inget jag heller bryr mig om. T.ex. om jag vill bränna iso-filer använder jag ImgBurn och är det musik eller data så är det Ashampoo Burning Studio 6 Free jag använder, både ImgBurn & Ashampoo Burning Studio 6 är gratis att använda.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Jag använder Easy CD Creator 5 på XP och har så gjort sedan 2002, då jag fick det med till en extern CD-brännare från Lacie, eftersom datorn jag köpte 2001, då när XP kom, inte hade någon brännare.. På en laptop med Windows 7 använder jag "Nero Burning Rom 10". Både Easy CD Creator 5 och datorerna det används på fungerar klanderfritt., trots att 10 årsstrecket passerats.

post-2067-0-58938100-1331567354.jpg

Redigerad av OlleBull
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...