Gå till innehåll

Någon med en Spotify inv över?


Penga

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

**EDIT** SKICKA INGEN INV HAR FÅTT EN NU  ;D

Skulle bli så happy om någon har en spotify inv över till min son. Han fick nya högtalare i julklapp och pratar mest hela dagarna om spotify och hans kompisar som har det

Så nu är jag en tiggare men om någon skulle sitta på en invite så får ni gärna ge den till mig och göra min son (13år) överlycklig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Jag skaffade mig Spotify häromveckan genom att anmäla en email-adress (ej min primära) till företaget. "Om det blir någon över" så skulle de skicka till mig. Tro det eller ej, efter ca två veckor damp det ner en inbjudan i mailen. Det var ren tur att jag såg den - jag kollar mailen ca en gång i veckan, och det kommer 20-30 skräpmail om dagen. Till råga på allt så låg faktiskt inbjudan i skräpmailen, så det var verkligen tur att jag såg den. Men så glad jag blev! Spotify är helt otroligt bra tycker jag!

Så mitt tips är att testa deras hemsida om ingen bjuder in er (jag fick tyvärr inga extra inbjudningar att dela ut).

http://www.spotify.com/en/products/free/#get-started

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade en sida på google häromdagen.Flera stycken förresten där man kunde skriva in sig på listor för att få invite.Men känner flera som har det men dom har svårt att hitta musik dom verkligen vill ha.Doppa får du säkert göra ändå.Köp en blomma och var lite gullig och kramig.Eller säg nåt fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oväntat? Nä knappast. Idioter är de. Skjuter sig själv i huvudet och sen tvingar de fram lagar som ger konsumenterna skulden för skadan som inte är någon skada.

Jo det var faktiskt oväntat att mediamogulerna är så totalt blåsta.... :blink:

Skulle vara intressant att se vilka bolag det är frågan om.

Sen är det faktiskt så att de flesta artister lider skada av fildelning... en liten, liten klick typ Britney Spears med mångmiljonkontrakt

märker ingenting... :P Men det är ju den skiten som måste bort som affärsmodell..

Om bara U2 kunde öppna en egen studio och bjuda in världens artister..... sedan rätt ut på Internet.. :)

"Piratflummet" är hursomhelst totalt patetiskt.... att Daniel-BMG Sweden är en falskmyntare råder det inget tvivel om... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
Gäst DimensionX
1. Spotify är bara blaj blaj

2. Varför betala för nåt man får gratis på nätet? Finns massor av webradio i all genrer

3. Varför överhuvudtaget betala för att få lyssna på nåt du inte kan behålla?

4. DC o TPB rules!!!

Jag instämmer, Spotify, släng dig i väggen.

http://www.screamer-radio.com/

Här är världen bästa musikmaskin, du kan spara allt också.

Radio Värmland nästa........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Spotify är bara blaj blaj

2. Varför betala för nåt man får gratis på nätet? Finns massor av webradio i all genrer

3. Varför överhuvudtaget betala för att få lyssna på nåt du inte kan behålla?

4. DC o TPB rules!!!

Därför att en del tar aktivt avstånd från sådana som dig och vill stödja de få försök som görs att få fram nya bättre legala alternativ även om de inte är perfekta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Spotify är bara blaj blaj

2. Varför betala för nåt man får gratis på nätet? Finns massor av webradio i all genrer

3. Varför överhuvudtaget betala för att få lyssna på nåt du inte kan behålla?

4. DC o TPB rules!!!

spotify har en gratis variant om man står ut med lite reklam då och då

det går även att spara låtar det finns program för det oxså,men det var ju inte tanken med spotify de programen kommer troligen att förstöra en bra grej

mvh

t

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
Därför att en del tar aktivt avstånd från sådana som dig och vill stödja de få försök som görs att få fram nya bättre legala alternativ även om de inte är perfekta.

INNEHÅLLET BORTTAGET AV STENIS

Redigerad av Stenis
Högst olämpligt innehåll!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Bästa sidan för att få en invite samma dag som du vill ha den är lätt:

http://spotify.fleo.se

Har kastat all min nerladdade musik och kör allt genom spotify.

Vad är vitsen då?

Använder man Screamer Radio så är allt.........

1.Helt gratis

2.Du kan spela in allt du hör, enkelt

3.Allt är kategoriserat efter typ av musik, vilket land det kommer ifrån etc

4.Du kan lyssna på all världens musik, plus alla svenska kanaler

Så jag förstår liksom inte vitsen med Spotify?

På Screamer kan du till och med lyssna på polisradio om du vill enkelt.

http://www.screamer-radio.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...