Gå till innehåll

Surfa anonymt i FF?


Belsebub

Recommended Posts

Du kan använda dig av tjänster, Dold är en av dom, men kostar och Relakkas finns också.

https://www.dold.se/

https://www.relakks.com/

Själv använder jag GhostSurf sedan några år, om jag vill vara osynlig, programmet kan även kryptera min anslutning.

GhostSurf:

http://www.tenebril.com/consumer/ghostsurf...rf_standard.php

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
Relakks verkar bra, men undrar om det är någon som använder den,

samt kan tipsa om hur bra den fungerar?

Hur blir hastigheten t ex?

Jag har köpt flashbacks tjänst nu för en månad för att testa. Återkommer med min upplevelse för hastigheter osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Relakks verkar bra, men undrar om det är någon som använder den,

samt kan tipsa om hur bra den fungerar?

Hur blir hastigheten t ex?

Säkert inget fel på tjänsten som Relakks säljer... om du får vad du har betalat för alltså !!!

Jag har tidigare varnat och vill göra det igen! Mitt konto bara försvann efter en halv dags användning! När jag skulle logga in igen på morgonen, så fick jag beskedet att mitt användarnamn inte existerade !!! Och jag hade alltså loggat in och ut ett antal gånger under dagen före, för att testa och trimma in!

Nu har jag skickat 2 mail om detta, det första för en dryg vecka sedan, med Användarnamn, Användar-id, Paynova Transaktionsnummer och e-post inkluderat, d.v.s alla uppgifter som rimligtvis kan finnas om mitt abonnemang... Relakks har fortfarande inte ens behagat besvara mina mail!!

I dagsläget har man alltså blåst mig på dom 149 kronor som man förskottsbetalar för 3 månaders abonnemang! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tipsa om Relakks som nu fungerar perfekt.

Det står även på deras hemsida att de haft problem p ga anstormningen som blev.

Misstänker att detta berodde på införandet av den idiotiska IPRED-lagen.

Men nu har de tydligen uppgraderat serverparken, och de skall flyta på bättre.

Har bara positivt att säga om Relakks, enda nackdelen är att det är omöjligt att komma i kontakt med deras kundtjänst.

Vad hastigheten beträffar så får iaf jag samma utan Relakks inkopplat som med.

Enda som krånglar är kolla på webb-tv, men det är ju inte hela världen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tipsa om Relakks som nu fungerar perfekt.

Det står även på deras hemsida att de haft problem p ga anstormningen som blev.

Misstänker att detta berodde på införandet av den idiotiska IPRED-lagen.

Men nu har de tydligen uppgraderat serverparken, och de skall flyta på bättre.

Har bara positivt att säga om Relakks, enda nackdelen är att det är omöjligt att komma i kontakt med deras kundtjänst.

Vad hastigheten beträffar så får iaf jag samma utan Relakks inkopplat som med.

Enda som krånglar är kolla på webb-tv, men det är ju inte hela världen.

Måste absolut återkoppla till vad jag skrev tidigare.... grattis till dig som hade turen att få det du betalade för dock!

http://www.alltomxp.se/forum/index.php?sho...st&p=121593

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säkert inget fel på tjänsten som Relakks säljer... om du får vad du har betalat för alltså !!!

Jag har tidigare varnat och vill göra det igen! Mitt konto bara försvann efter en halv dags användning! När jag skulle logga in igen på morgonen, så fick jag beskedet att mitt användarnamn inte existerade !!! Och jag hade alltså loggat in och ut ett antal gånger under dagen före, för att testa och trimma in!

Nu har jag skickat 2 mail om detta, det första för en dryg vecka sedan, med Användarnamn, Användar-id, Paynova Transaktionsnummer och e-post inkluderat, d.v.s alla uppgifter som rimligtvis kan finnas om mitt abonnemang... Relakks har fortfarande inte ens behagat besvara mina mail!!

I dagsläget har man alltså blåst mig på dom 149 kronor som man förskottsbetalar för 3 månaders abonnemang! :angry:

Visst, det är ifrån samma företag som relakks och Flashback köpt tjänsten. Men vill man komma åt supporten får man ju vända sig till flashbacks egen support, inte relakks support. Har inte testat att vara i kontakt med flasbacks support ännnu, så jag hoppas ju självklart att dom svarar på mina frågor vid behov.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst, det är ifrån samma företag som relakks och Flashback köpt tjänsten. Men vill man komma åt supporten får man ju vända sig till flashbacks egen support, inte relakks support. Har inte testat att vara i kontakt med flasbacks support ännnu, så jag hoppas ju självklart att dom svarar på mina frågor vid behov.

Jag köpte tjänsten (som inte levereras) av Relakks, och har aldrig haft med Flashback att göra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...