Ozzyman Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Hej?Jag bara "undrar" när Microsoft tänker/planerar att släppa M S E på svenska.................. Fungerar förövrigt mycket bra! Är helt nöjd!!! Jag kan skriva,läsa och förstå engelska men föredrar att ha mina program på svenska........... Mvh.Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Simonsson Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Enligt En tryggare internet upplevelse med Windows 7, Windows Live och Microsoft Security Essentials så ska svensk version komma inom kort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 (edited) Jag bara "undrar" när Microsoft tänker/planerar att släppa M S E på svenska Nu finns Swedish att välja på under Locale or Language. Men om det verkligen blir på svenska låter jag stå öppet. I nerladdningsfilen står "...en-us-vista-win7". Tittar man på de andra lolala språken står respektive lands landskoder. http://www.microsoft.com/security_essentials/support.aspx?mkt=en-us Edited July 10, 2010 by Japanmannen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
berraåsnobben Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Svenska finns här http://www.microsoft.com/security_essentials/default.aspx?mkt=sv-se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Svenska finns här http://www.microsoft.com/security_essentials/default.aspx?mkt=sv-se En svensk länk men MSE är fortfarande INTE på svenska! Står klart och tydligt mitt på sidan... // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
berraåsnobben Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 aaa läste inte allt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 ... jag har gått på det flera gånger i sommar, sedan det stått på svenska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essob Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 (edited) Nu finns MSE på svenska... http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=e1605e70-9649-4a87-8532-33d813687a7f&displayLang=sv Edited October 8, 2010 by essob Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarru Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Finska också : http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=e1605e70-9649-4a87-8532-33d813687a7f Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matskarlsson Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Nu vill man ha den skarpa version 2 av MSE, gärna på svenska på engång! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarru Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Jaha,, jag var ute och cyklade som vanligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Nu vill man ha den skarpa version 2 av MSE Betan version 2 fungerar finfint annars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LionKing Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Jaha,, jag var ute och cyklade som vanligt. Kör du Crescent? Eller kanske Monark (Carl XVI Gustaf) med tanke på din avatar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mir Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 Nu har det nog kommit på svenska. Undrar om det bara är att hämta filen och installera över den engelska versionen.? Varför jag frågar är för att jag fått installera om Windows efter avinstalation av Microsoft Security Essentials vid samtliga avinstallationer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 Varför jag frågar är för att jag fått installera om Windows efter avinstalation av Microsoft Security Essentials vid samtliga avinstallationer. Hu, det låter inte bra? Hur kan det komma sig? Att avinstallera MSE för att lägga in den svenska versionen är ju en snabb fix annars. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cheeta3a Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Jag har laddat upp det och installerat, gick snabbt och fint. Är riktigt nöjd Har haft ett betalprogram innan men det skulle ta slut nu i december och jag hade ingen lust att betala mer för det...det ångrar jag inte när det finns gratis antivirusprogram som det här!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzyman Posted November 4, 2010 Author Share Posted November 4, 2010 Äntligen på svenska........ Hur lång tid tog inte det? Mvh.Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Då var den färdiga version 2 släppt till allmänheten. Beta-perioden är över! http://www.microsoft.com/downloads/sv-se/details.aspx?FamilyID=e1605e70-9649-4a87-8532-33d813687a7f Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Ingen validering i 2:an? Installerade i ett virtuellt system, och såg inte någon validering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Validering av vad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 1:an validerade Windows vid installation. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 1:an validerade Windows vid installation. ahaa... det verkar vara borttaget. Eller så sker det i tysthet. I betaversionerna var det ett jäkla validerande... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowman62 Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Då var den färdiga version 2 släppt till allmänheten. Beta-perioden är över! http://www.microsoft.com/downloads/sv-se/details.aspx?FamilyID=e1605e70-9649-4a87-8532-33d813687a7f Är detta verkligen version 2? Läser man på sidan som du länkar till står det version 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Är detta verkligen version 2? Läser man på sidan som du länkar till står det version 1 Webmaster´n var nog trött... eller blasé. Det står också publiceringsdatum: 2010-12-16. Laddar man ner filen kan man i egenskaperna se följande... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowman62 Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Är detta verkligen version 2? Läser man på sidan som du länkar till står det version 1 Sorry! Var lite för snabb där. Man ska inte alltid misstro vad andra skriver Självklart är det version 2 som länkas till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts