Jump to content

Microsoft Security Essentials på Svenska?

Recommended Posts

• 4 months later...

Jag bara "undrar" när Microsoft tänker/planerar att släppa M S E på svenska

Nu finns Swedish att välja på under Locale or Language.

Men om det verkligen blir på svenska låter jag stå öppet. I nerladdningsfilen står "...en-us-vista-win7". Tittar man på de andra lolala språken står respektive lands landskoder.

http://www.microsoft.com/security_essentials/support.aspx?mkt=en-us

Edited by Japanmannen

• 1 month later...
  • 1 month later...

Nu har det nog kommit på svenska. Undrar om det bara är att hämta filen och installera över den engelska versionen.? Varför jag frågar är för att jag fått installera om Windows efter avinstalation av Microsoft Security Essentials vid samtliga avinstallationer.

Varför jag frågar är för att jag fått installera om Windows efter avinstalation av Microsoft Security Essentials vid samtliga avinstallationer.

Hu, det låter inte bra? Hur kan det komma sig?

Att avinstallera MSE för att lägga in den svenska versionen är ju en snabb fix annars.

// Manneman

• 3 weeks later...

Jag har laddat upp det och installerat, gick snabbt och fint. Är riktigt nöjdbiggrin.gif

Har haft ett betalprogram innan men det skulle ta slut nu i december och jag hade

ingen lust att betala mer för det...det ångrar jag inte när det finns gratis antivirusprogram

som det här!!

• 1 month later...

Är detta verkligen version 2? Läser man på sidan som du länkar till står det version 1

Webmaster´n var nog trött... eller blasé. ;)

Det står också publiceringsdatum: 2010-12-16. Laddar man ner filen kan man i egenskaperna se följande...

post-1936-0-27126100-1292578392_thumb.pn