Gå till innehåll

Visa ditt skrivbord


Recommended Posts

  • 2 veckor senare...
  • Svar 418
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Det är 2 månader sedan jag postade något i Skrivbordstråden, men här kommer det ett iaf. Kör mitt favorit Windows som är Windows 7 Home Premium. Windows 8.1 tema + Start Orben från Windows 8.1. Start Orben är ändrad med Windows 7 Start Orb Changer. Logonscreen är moddat den med men den ser man bara vid start av Windows. Och den har jag ändrat med Windows 7 Logon Background Changer.

 

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

2 månader, nja det var nog längre än så sen jag postade något här så det är dags nu.... Bild från Semestern som bakgrundsbild från förra veckan i New York

 

post-9713-0-76836500-1405599961_thumb.pn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Ett eget skapat Windows 7 tema ändrade färgerna så att jag fick det som jag ville lila är faktiskt snyggt. Det wallpaper som är inkluderat är från Windows ME om nån minns det Windows som kom sep 2000.

 

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Dagens skrivbord...

 

 

Dagens skrivbord med lite smått o gott.

 

attachicon.gifTema 7.jpg

Nice.

Fungerar den där programlistan bra ?

(roll box eller vad det kallas när programikonerna finns att välja på i interaktiv rullista)

samt.

Gadgets = som monitor  CPU, mm är väldans svåra att få tag i versioner som inte har säkerhetskål?

Vart fann du din?

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice.

Fungerar den där programlistan bra ?

(roll box eller vad det kallas när programikonerna finns att välja på i interaktiv rullista)

samt.

Gadgets = som monitor  CPU, mm är väldans svåra att få tag i versioner som inte har säkerhetskål?

Vart fann du din?

Med vänlig hälsning

 

Här...

 

http://www.tomsguide.com/us/download/margu-NotebookInfo2,0301-46282.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Windows 10 installerad idag på VMware Workstation, som ligger på min HP Compaq Elite 8300 AIO och  Windows 7 SP1 Ultimate. Den fungerar betydligt bättre än vad Windows 8 gjorde, när den kom ut. Kanske bara en upphottad Windows 7?

 

post-2067-0-53792500-1412270499_thumb.jp

Redigerad av OlleBull
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För första gången så har jag moddat mitt Windows 8.1 patchade systemfilerna och gjorde så att jag även fick Aero. Temat jag använder heter Windows 7 on Windows 8.1. Fann den på Deviantarts hemsida. Den ser ut så här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Windows 10 wallpaper sökes och om det finns nånstans, jag förstår att Windows 10 är nytt. Har kollat själv efter wallpaper men kan inte finna det jag söker.

 

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...