Gå till innehåll

Visa upp ditt skrivbord (f.d. SkrivbordsTråden)


Recommended Posts

  • Svar 804
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Har nu ett snyggt Wallpaper som jag måste bara visa upp. Och temat är som det står i min Signatur VistaMizer 3.3.0.0.

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bytte just till detta snygga wallpaper som jag måste bara visa. Något som jag har sparat. Har lite mer i min Wallpaper samling.

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

desktop_mini.jpg

mitt skrivord, äntligen städat från alla ikoner/filer som brukar hamna där

Gnaget2... vad är det för program du har igång i högra hörnet? Är det en gadget eller en "direktlänk" till din telefon? Ser ut som min HTC...

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är "my mobiler" så de är en direktlänk till telefonen, mycket riktigt en HTC, TC 09 för att vara exakt.

My mobiler är att rekomderna, funkar över active sync elller Wlan

du kan styra telefonen med musen/tangenbordet, jag har även skriptat 2 HW knappar på mitt t-bort så de styra svara/neka på telefonen genom att simmulera mustryckningar på skärmen

Redigerad av Gnaget2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är "my mobiler" så de är en direktlänk till telefonen, mycket riktigt en HTC, TC 09 för att vara exakt.

My mobiler är att rekomderna, funkar över active sync elller Wlan

du kan styra telefonen med musen/tangenbordet, jag har även skriptat 2 HW knappar på mitt t-bort så de styra svara/neka på telefonen genom att simmulera mustryckningar på skärmen

Tack för detta... ska absolut testa det!

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har åter igen bytt wallpaper i mitt XP och temat är fortfarande VistaMizer 3.3.0.0. Länken som visas i bilden är den hemsida där du kan ladda ned snygga wallpaper ifrån och det är http://www.shiftedreality.com/ . Många finns det och välja på men dem wallpaper som jag har fann jag på mitt USB-minne. Jag byter när jag har tröttnat på ett wallpaper annars kan det bli tjatigt i längden. Men här visar jag upp wallpaper som heter "Night Comes Down".

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Vad kommer inte efter Windows 7, det har ni redan säkert hört Windows 8 fast då med stöd för 128-bitars processorer. Men om 3 år kommer Windows 7:s uppföljare Windows 8. Men redan nu finns det Teman och Wallpaper till Windows 7. Har ett Windows 8 tema till Windows 7 som heter Windows 8 Floating och jag hittade precis snyggt passande wallpaper till temat. Är ni nyfiknan på vart jag fick tag på det? För att ni skall kunna använda temat krävs en UX Theme Patcher. Explorerfönstet längst upp och ned vart genomskinliga och Start-Menyn, och även Dator fick ny stil och utseende. Men det ser ni själva. Temat kan ni hämta från länken nedan.

http://mufflerexoz.deviantart.com/art/Windows-8-themes-in-Windows-7-124562785

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...