-
Liknande innehåll
-
Av Appcon
Hur i h... kan man komma ur denna knipa? Lyckligtvis har jag backuper på de flesta filer jag själv skapat.
Men Office-paketet tex har fått sätta "livet" till.
Finns det något sätt att fixa detta utan att betala en massa till en idiot någonstans.
Hur jag fått skiten vet jag ej. Har köpt "TotalAV" som rensat bort en hel del skit, men filerna med ".grovas" som efternamn hur gör man här?
SOM SAGT HJÄLP - VAD GÖR JAG?
Nedanstående finner man i en "_readme.txt " -fil som finns ite överallt.
ATTENTION!
Don't worry my friend, you can return all your files!
All your files like photos, databases, documents and other important are encrypted with strongest encryption and unique key.
The only method of recovering files is to purchase decrypt tool and unique key for you.
This software will decrypt all your encrypted files.
What guarantees you have?
You can send one of your encrypted file from your PC and we decrypt it for free.
But we can decrypt only 1 file for free. File must not contain valuable information.
You can get and look video overview decrypt tool:
https://we.tl/t-hK4tAv2Ed9
Price of private key and decrypt software is $980.
Discount 50% available if you contact us first 72 hours, that's price for you is $490.
Please note that you'll never restore your data without payment.
Check your e-mail "Spam" folder if you don't get answer more than 6 hours.
To get this software you need write on our e-mail:
merosa@india.com
Reserve e-mail address to contact us:
merosa@firemail.cc
Your personal ID:
058dfgdgydktreco6e9qKC5tAMemk6Aen1HtdHMFcecBc4xIq3PE5sy
-
Av Hanne
Har tidigare haft problem med mitt tangentbord, som plötsligt låst sig. Då har det alltid hjälpt att starta om datorn, men nu hjälper det inte. Måste skriva med skärmtangentbordet. Har försökt med återställning till tidigare punkt, uppdatering av drivrutiner och Bios, men inget hjälper. Musen som är ansluten via det dockningsbara tgt-bordet, funkar.
Har en Acer switch 10e, modell SW3-013.
-
Av Peder Hammarberg
Hej!
Blivit hjälp av Cecilia tidare för många ÅR SEN.
Hoppas nu med. Vid uppgradering från win7(aktiverad)till 10an händer att datorn startas om men sen inget.
Försökt kontakta Microsoft men kommer ej in på deras sidor. Dock lyckats via en länk somr rörde en Comunityfråga som jag ställt
Här kommer länken så finns det allt skrivet där.
http://answers.microsoft.com/sv-se/windows/forum/windows_10-win_upgrade/uppgradera-till-win10-men-vill-först-ha-en/df395b3b-de60-43ed-92e1-64ffcfed60d5
-
Av rainerg
Har blåst en acer dator och installert windows 10 Problemet är når jag startar upp från avstäng dator
så vill starta till första windows fönster Den roterande symbolen kommer inte upp och datorn står stilla
Om jag tvångs stänger den med strömbrytern och starta den medesamma så startar den normalt
Har ingen aning vad som kan påverka det Någon som har förslag.
-
Av margrehte
W. 10 ikonen säger att dator`n klarar w.10, blev dock fundersam och gick in på Acer`s sida och där står att Acer Veriton X2610G ej stöds för uppgradering.
Har flera enheter att uppgradera och är något bekymmer med varje enhet som säkert gör att uppgraderingen inte kommit till någon.Fråga : Om jag då installerar w.10 så kan jag väl räkna med bekymmer med att köra w.10 ? Bättre att avstå kanske.
-
Av rainerg
Om man idag ska köpa en nu bärbar dator i prisklass 5000-7000 vad bör man köpa
har kollat på ssd lagring men 128 gb tycker jag verka lite är det bättre med en hårdisk på 1 tb
kom gärna med förslag
-
Recommended Posts