Gå till innehåll

Nedräkningen har börjat!


Andreas Stenhall

Recommended Posts

Ja vad säger man, nedräkningen har börjat och om några dagar vet vi vad Windows 8 i sin helhet har att bjuda på i och med att Windows 8 Consumer Preview släpps då! Är du förväntansfull? Räkna med att Windows 8 Consumer Preview släpps för nedladdning senast kvällen svensk tid den 29/2 :)

Själv kommer jag att befinna mig i Redmond nästa vecka för att under några dagar gå igenom Windows 8, Windows Server 8, Office 15 och andra spännande saker som kommer framåt hösten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att vara ärlig så tror jag faktiskt inte jag kommer att peta i W8 öht. Jag kommer att hålla fast vid såväl XP som 7:an länge till eftersom det är OS som man är både van vid och gillar skarpt.

Jag känner detsamma, om inte nån talar om för mej av vilket motiv jag skall byta till win8.

Iofs. har jag lite dålig koll, men jag har inte hört nåt revolutionerande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer Windows 8 Consumer Preview att vara som Developer Preview i en Engelsk version, eller släpps den i en Svensk version. Har Microsoft skrotat Windows Media Player i 8:an? Ingår nya filsystemet DeFS? Ska testa W8 Consumer Preview på Dator 2.

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...