Gå till innehåll

Här laddar du hem Windows 8 Consumer Preview


Andreas Stenhall

Recommended Posts

Ah på det viset men har inte märkt eller sett nåt än. Produktnyckeln har jag skrivit av den fanns innan installationen skulle påbörjas. Då kan jag avbryta den installation som pågår och ladda ned den iso-fil du länkar till o bränna ut på dvd tack :mellow: ....

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har laddat hem betan och skulle lägga in den i VB men möts av en bild där den vill ha en produktnyckel???

Var finner man en sån?????

Finns på sidan för "Vanliga frågor och svar " som det länkas till på sidan i första inlägget.

Måste jag ha en produktnyckel när jag installerar Windows 8 Consumer Preview?

Om du installerar Windows 8 Consumer Preview med hjälp av installationsprogrammet för Windows 8 Consumer Preview behöver du inte ange en produktnyckel, eftersom installationsprogrammet automatiskt anger nyckeln. Om du skapar installationsmedia, startar datorn från det och sedan installerar Windows 8 Consumer Preview måste du ange den här produktnyckeln: NF32V-Q9P3W-7DR7Y-JGWRW-JFCK8.

Och det finns ISO-filer att ladda ner, det är bara att klicka på "Nedladdningsbara filer för ISO-avbildning".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske bandbredden som är överbelastad for the moment, avser själv & vänta några dagar pga intresset.

Det är ju inte alla källor heller som accepterar återupptagning av nedladdning när dom avbrutits eller pausats.

Lägg gärna upp lite skärmdumpar ni som har på bilder så vi får se de nya gränssnittet :)

Redigerad av Opptokoppter
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas ni har mer tur än jag. Hann bara vara inne i W8 Consumer Preview i säkert några minuter tills den första blåskärmen kom. Sedan följde ytterligare 5 blåskärmar sen så tröttnade jag på det och lägger in ett annat Windows på dator 2.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas ni har mer tur än jag. Hann bara vara inne i W8 Consumer Preview i säkert några minuter tills den första blåskärmen kom. Sedan följde ytterligare 5 blåskärmar sen så tröttnade jag på det och lägger in ett annat Windows på dator 2.

Hade det igång i någon timme i Virtual Box och inga hängningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...